Quote from Funbeat user on 5 June 2007, 15:44Sara:
Du har spanat in åskådarna. . . .Det är få med bmi under 25 och vad värre är kör man "måttbandet" så är navelmåttet störst. Axlar, navel, häck!
Sara:
Du har spanat in åskådarna. . . .
Det är få med bmi under 25 och vad värre är kör man "måttbandet" så är navelmåttet störst. Axlar, navel, häck!
Quote from Alva Nordin on 16 August 2007, 15:18Hej på er! Jag tänkte också anhålla om medlemskap i denna eminenta grupp!
Hej på er! Jag tänkte också anhålla om medlemskap i denna eminenta grupp!
Quote from Jan Lundquist on 16 August 2007, 16:11Välkommen Ida 🙂 är du nybliven singel eller har bara upptäckt gruppen?
Välkommen Ida 🙂 är du nybliven singel eller har bara upptäckt gruppen?
Quote from Alva Nordin on 16 August 2007, 19:41Nybliven singel...
Nybliven singel...
Quote from Pernilla Liljegren on 16 August 2007, 21:38Ida - underbart, eller hur....men det tar sig....
Ida - underbart, eller hur....men det tar sig....
Quote from Alva Nordin on 16 August 2007, 22:31Ärligt talat är det en lättnad! Var jag som gjorde slut och har varit väldigt jobbigt innan. Så det känns helt rätt!
Ärligt talat är det en lättnad! Var jag som gjorde slut och har varit väldigt jobbigt innan. Så det känns helt rätt!
Quote from Pernilla Liljegren on 16 August 2007, 22:40Join the club 😉
Join the club 😉
Quote from Funbeat user on 17 August 2007, 00:13hehe... varför är det alltid tjejen som gör slut!? 😉
hehe... varför är det alltid tjejen som gör slut!? 😉
Quote from Funbeat user on 17 August 2007, 00:18jag gjorde slut med mitt x 4:a gånger för att jag va så rädd att han skulle lämna mig. vem vill va med mig liksom
jag gjorde slut med mitt x 4:a gånger för att jag va så rädd att han skulle lämna mig. vem vill va med mig liksom
Quote from Emma Sjöberg on 17 August 2007, 08:23Seså Jessica.. Det var då det.. Nu ser vi frammåt!!
Nån som vill komma och klippa gräsmattan hos mej?? 😀
Seså Jessica.. Det var då det.. Nu ser vi frammåt!!
Nån som vill komma och klippa gräsmattan hos mej?? 😀