Quote from Fredrik Närenfors on 1 June 2007, 23:50Il Piatto i Sumpan är helt OK.
Il Piatto i Sumpan är helt OK.
Quote from Pernilla Liljegren on 2 June 2007, 15:32Helsingborg!!!! Jag har flyttat in i min egen lägenhet nu (igår närmare bestämt och har djävulsk träningsvärk och är blåfläckig av blåmärken, några ton blev det nog) och har varit på stan och kollat hyllningarna av HIF. Fyller tydligen 100år. Henke blev t
Helsingborg!!!! Jag har flyttat in i min egen lägenhet nu (igår närmare bestämt och har djävulsk träningsvärk och är blåfläckig av blåmärken, några ton blev det nog) och har varit på stan och kollat hyllningarna av HIF. Fyller tydligen 100år. Henke blev t
Quote from Funbeat user on 3 June 2007, 20:32Louise
Om du nu ska gå och se fotboll, så borde du åka ett par mil söderut till Malmö så du får se bra fotboll 😉
Louise
Om du nu ska gå och se fotboll, så borde du åka ett par mil söderut till Malmö så du får se bra fotboll 😉
Quote from Funbeat user on 3 June 2007, 20:55Louise:
Jag har bott sammanlagt 24 år i HBG och jag har aldrig varit på någon Hifmatch.Funkar hur bra som helst att inte gå på matcherna.
Louise:
Jag har bott sammanlagt 24 år i HBG och jag har aldrig varit på någon Hifmatch.
Funkar hur bra som helst att inte gå på matcherna.
Quote from Pernilla Liljegren on 3 June 2007, 23:19Pierre: trams! Malmö åker hag bara till i tjänsten 😉
David: går säkert, men det verkade plötsligt lite trevligt och lockande, det där med Olympia.
Pierre: trams! Malmö åker hag bara till i tjänsten 😉
David: går säkert, men det verkade plötsligt lite trevligt och lockande, det där med Olympia.
Quote from Christian Wahlberg on 3 June 2007, 23:41Klart du ska mingla med infördingarna Louise.
Klart du ska mingla med infördingarna Louise.
Quote from Pernilla Liljegren on 4 June 2007, 14:27Får nästan göra det ja.... 😉
Får nästan göra det ja.... 😉
Quote from Christian Wahlberg on 4 June 2007, 20:07För det första är inte ens alla HIF fans huliganer för det andra så är det väl svårt att hindra andra event där man hittar så många infödingar på samma plats.
För det första är inte ens alla HIF fans huliganer för det andra så är det väl svårt att hindra andra event där man hittar så många infödingar på samma plats.
Quote from Pernilla Liljegren on 4 June 2007, 20:23Kan man få en definition, David?
Kan man få en definition, David?
Quote from Lotta Lindström on 5 June 2007, 15:23Hulligam = Fågel med överviktsproblem 😀
Hulligam = Fågel med överviktsproblem 😀