Quote from Alva Nordin on 17 August 2007, 09:38Haha, Magnus, jag vet inte! Fast det är väl ändå inte ALLTID tjejen som gör slut? Jag har då blivit dumpad nån gång också.
Förresten - SALSA?! (H:) Tror inte jag träffat på nån fler här på funbeat som dansar salsa förutom dig! Kul!
Haha, Magnus, jag vet inte! Fast det är väl ändå inte ALLTID tjejen som gör slut? Jag har då blivit dumpad nån gång också.
Förresten - SALSA?! (H:) Tror inte jag träffat på nån fler här på funbeat som dansar salsa förutom dig! Kul!
Quote from Funbeat user on 17 August 2007, 10:17Jag har lärt mig lambada i Guatemala City, ja lärt o lärt!
Jag har lärt mig lambada i Guatemala City, ja lärt o lärt!
Quote from Emma Sjöberg on 17 August 2007, 12:22Annars tycker jag Salsa är rätt gott 😉
Annars tycker jag Salsa är rätt gott 😉
Quote from ellen olsson on 17 August 2007, 18:39> Annars tycker jag Salsa är rätt gott
Normalt sett så stämmer det fast det beror ju onekligen på vad salsan (salsa=sås) är gjord av... 🙂
> Annars tycker jag Salsa är rätt gott
Normalt sett så stämmer det fast det beror ju onekligen på vad salsan (salsa=sås) är gjord av... 🙂
Quote from Funbeat user on 19 August 2007, 20:31Hej
anhåller om medlemskap jag oxå 🙂
har "tjuvläst" era inlägg och inte alls fattat
att man måste vara godkänd....
Hej
anhåller om medlemskap jag oxå 🙂
har "tjuvläst" era inlägg och inte alls fattat
att man måste vara godkänd....
Quote from Jan Lundquist on 19 August 2007, 21:31Enda kravet för att bli godkänd är att vara singel och trevlig.
Välkommen i klubben 🙂
Enda kravet för att bli godkänd är att vara singel och trevlig.
Välkommen i klubben 🙂
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 08:11Jamen
det stämmer ju 🙂
Jag var lite rädd för att man måste vara singel, trevlig och
endast cykelintresserad.....
Jamen
det stämmer ju 🙂
Jag var lite rädd för att man måste vara singel, trevlig och
endast cykelintresserad.....
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 08:36Cykelintresse underlättar. . . .
Cykelintresse underlättar. . . .
Quote from Jan Lundquist on 20 August 2007, 08:46Nej nej, cykling är irrelevant här. Själv cyklar jag bara till jobbet (och det räknas ju inte av en del) samt på utflykter med barnen.
Nej nej, cykling är irrelevant här. Själv cyklar jag bara till jobbet (och det räknas ju inte av en del) samt på utflykter med barnen.
Quote from Emma Sjöberg on 20 August 2007, 10:48Godkänd och godkänd.. vi är väl en enda stor familje.. gäng.. klubben för ensamma själar eller nåt 🙂
Nytt blod uppskattas.. 😀Cykling är ju kul, men jag har förstått att man kan pyssla med andra saker också.. Meka cykel.. köpa cykelprylar.. prata cy
Godkänd och godkänd.. vi är väl en enda stor familje.. gäng.. klubben för ensamma själar eller nåt 🙂
Nytt blod uppskattas.. 😀
Cykling är ju kul, men jag har förstått att man kan pyssla med andra saker också.. Meka cykel.. köpa cykelprylar.. prata cy