Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 15:46Jag är osså med i singelklubben!
När springer vi?mvh
Morgan
Jag är osså med i singelklubben!
När springer vi?
mvh
Morgan
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 17:10Vi springer väl jämt
Det är ju en del av singellivet,
fast jag passar på cykelsnacket.....har inget att tillföra.
I vår ska jag försöka mig på ett lopp,
nu gäller mera löpskor och OL skor
Vi springer väl jämt
Det är ju en del av singellivet,
fast jag passar på cykelsnacket.....har inget att tillföra.
I vår ska jag försöka mig på ett lopp,
nu gäller mera löpskor och OL skor
Quote from Funbeat user on 20 August 2007, 17:22anhåller oxå om medlemskap så blodgrupperna blir lite fler/större..... (H:)
anhåller oxå om medlemskap så blodgrupperna blir lite fler/större..... (H:)
Quote from Funbeat user on 21 August 2007, 09:34Jaha det verkar var genom cykling man hittar en partner...
Nån som vet om det går några längre motionslopp i stockholmstrakten nu?
Har inte cyklat några större lopp sen Vättern för några år sen, men det tyckte jag var riktigt kul.
Jaha det verkar var genom cykling man hittar en partner...
Nån som vet om det går några längre motionslopp i stockholmstrakten nu?
Har inte cyklat några större lopp sen Vättern för några år sen, men det tyckte jag var riktigt kul.
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 10:34Ta mig tusan.. jag får härmed faktiskt begära utträde ur klubben! 😉 Hittade minsann en underbar tjej (funbeatare, naturligtvis! 😉 (H:) det är ju här de allra bästa finns! 😉 ) som även tycks gilla mig.. (L) (L)
Hoppas inte jag behöver lösa inträdet ig
Ta mig tusan.. jag får härmed faktiskt begära utträde ur klubben! 😉 Hittade minsann en underbar tjej (funbeatare, naturligtvis! 😉 (H:) det är ju här de allra bästa finns! 😉 ) som även tycks gilla mig.. (L) (L)
Hoppas inte jag behöver lösa inträdet ig
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 10:35Om man ska vara singel, cyklist och allmänt trevlig för att få vara med här, så uppfyller jag rubbet. Får jag vara med? 🙂
Om man ska vara singel, cyklist och allmänt trevlig för att få vara med här, så uppfyller jag rubbet. Får jag vara med? 🙂
Quote from Jan Lundquist on 22 August 2007, 11:02Charlotta, du får ta Jörgens plats. Men sen kan vi nog inte ta in fler cyklister. De börjar ta över tycker jag 😉
Jörgen: Lycka till och tipsa gärna oss andra om hur man gör 🙂
Charlotta, du får ta Jörgens plats. Men sen kan vi nog inte ta in fler cyklister. De börjar ta över tycker jag 😉
Jörgen: Lycka till och tipsa gärna oss andra om hur man gör 🙂
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 11:27Lycka till Jörgen!
Det låter snart som om cykel verkar vara "singel-tipset"
😉
Lycka till Jörgen!
Det låter snart som om cykel verkar vara "singel-tipset"
😉
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 11:30Tack för lyckönskningen! Däremot vete katten om jag kan komma med något tips om hur man gör, har lite svårt att få grepp om hur detta gick till själv lixom..??? 😉 Men jag ska fundera på saken! 🙂
Tack för lyckönskningen! Däremot vete katten om jag kan komma med något tips om hur man gör, har lite svårt att få grepp om hur detta gick till själv lixom..??? 😉 Men jag ska fundera på saken! 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 22 August 2007, 11:33Mä... vare inte till mej du friade??Ä(H) Eller var det till min cykel.. Var finns den tråden tro..
Ops.. så blev det cykelsnack, sorry Stina (L)
Mä... vare inte till mej du friade??Ä(H) Eller var det till min cykel.. Var finns den tråden tro..
Ops.. så blev det cykelsnack, sorry Stina (L)