Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 11:34Jo, cykel stämmer väl i viss mån även i "vårt" fall, men klättring i ännu högre grad! Det kan jag ju faktiskt tipsa om!! God faktor i mitt fall! Det gynnar förtroende, lyhördhet och samarbete!! Perfekt! Bra för kroppen och hejdlöst kul om man är lagd åt d
Jo, cykel stämmer väl i viss mån även i "vårt" fall, men klättring i ännu högre grad! Det kan jag ju faktiskt tipsa om!! God faktor i mitt fall! Det gynnar förtroende, lyhördhet och samarbete!! Perfekt! Bra för kroppen och hejdlöst kul om man är lagd åt d
Quote from Linda Ryen on 22 August 2007, 11:44Eftersom det verkar finnas så många cykel-singlar så kan det ju inte vara den ultimata sporten om man vill ha ett förhållande eller??? ;)..Men eftersom jag inte har nån cykel alls, så ska jag kanske inte uttala mig...
Eftersom det verkar finnas så många cykel-singlar så kan det ju inte vara den ultimata sporten om man vill ha ett förhållande eller??? ;)..Men eftersom jag inte har nån cykel alls, så ska jag kanske inte uttala mig...
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 11:48F´låt Silva, vet inte om jag fick stora darren i altargången eller vad det var... 😉 Mina känslor för dig sprack nog tyvärr i samma ögonblick som din fina ram sprack.. 😉 😉
Hon som fick mig på fall tog dessutom till tjuvknepet att.. ähum.. "binda fast"
F´låt Silva, vet inte om jag fick stora darren i altargången eller vad det var... 😉 Mina känslor för dig sprack nog tyvärr i samma ögonblick som din fina ram sprack.. 😉 😉
Hon som fick mig på fall tog dessutom till tjuvknepet att.. ähum.. "binda fast"
Quote from Funbeat user on 22 August 2007, 15:35Magnus: Det finns ett par lopp i Stockholmstrakten i september - fast de kanske inte är tillräckligt långa för dig ;)? Tänker på Sörmlandstrampet den 2/9 och Roslagshösten den 23/9. Funderar själv på att cykla dem om jag hinner med dvs (jag håller på med
Magnus: Det finns ett par lopp i Stockholmstrakten i september - fast de kanske inte är tillräckligt långa för dig ;)? Tänker på Sörmlandstrampet den 2/9 och Roslagshösten den 23/9. Funderar själv på att cykla dem om jag hinner med dvs (jag håller på med
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 00:16Anneli, jag förstår ditt delimma.
Jag har kört Roslagsvåren förr. Fredrikshof är bra arrangörer. Är egentligen bokad bägge helgerna, men hittar jag nån kul att cykla med så prioriterar jag Roslagshösten.
Motionslopp är ett bra sätt att få arslet ur och k
Anneli, jag förstår ditt delimma.
Jag har kört Roslagsvåren förr. Fredrikshof är bra arrangörer. Är egentligen bokad bägge helgerna, men hittar jag nån kul att cykla med så prioriterar jag Roslagshösten.
Motionslopp är ett bra sätt att få arslet ur och k
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 09:36Jag skulle nog vilja hävda att den ultimata motionsformen för singlar är DANS! Man blir svettig samtidigt som man får kramas. Mysigt 😉 Och så är det förbaskat kul!
Jag skulle nog vilja hävda att den ultimata motionsformen för singlar är DANS! Man blir svettig samtidigt som man får kramas. Mysigt 😉 Och så är det förbaskat kul!
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 14:10Självklart är Dans är den roligaste av alla träningsformer. Fast jag tränar nog fel sorts dans, utan kramar. Streetdance är mest fysisk och inte så mycket kramar.
Självklart är Dans är den roligaste av alla träningsformer. Fast jag tränar nog fel sorts dans, utan kramar. Streetdance är mest fysisk och inte så mycket kramar.
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 19:59Ida: Men man får inte bli föööör svettig; då är det inte så många som vill dansa, än mindre kramas 😉 Jag tror iofs att vi som tränar ofta är mer "svettoleranta" än de som är vana vid att alltid vara fräscha och svala... eller också är det bara jag? Hur ä
Ida: Men man får inte bli föööör svettig; då är det inte så många som vill dansa, än mindre kramas 😉 Jag tror iofs att vi som tränar ofta är mer "svettoleranta" än de som är vana vid att alltid vara fräscha och svala... eller också är det bara jag? Hur ä
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 21:52Får jag också vara med i denna gruppen?
Får jag också vara med i denna gruppen?
Quote from Funbeat user on 23 August 2007, 22:05Visst får du det, Välkommen !
Visst får du det, Välkommen !