Quote from Emma Sjöberg on 28 August 2007, 13:57Nää nu hare gått för många inlägg utan ett enda ord om cykel.. 😉
Nää nu hare gått för många inlägg utan ett enda ord om cykel.. 😉
Quote from Fredric Lagerström on 28 August 2007, 14:05Dans e trevligt. Vi har salsa, bugg och ja... foxtrot? 🙂
Dans e trevligt. Vi har salsa, bugg och ja... foxtrot? 🙂
Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 17:58Hej vill välkomma alla nya singlar till detta forum, här vi alla glada och trevliga...ler
Hej vill välkomma alla nya singlar till detta forum, här vi alla glada och trevliga...ler
Quote from Emma Sjöberg on 28 August 2007, 22:35Äre styrdans du pratar om?? 😉
Äre styrdans du pratar om?? 😉
Quote from ellen olsson on 28 August 2007, 23:37> Vi har salsa, bugg och ja... foxtrot?
Tur för Silva att Salsa är ett cykelmärke... 😉
> Vi har salsa, bugg och ja... foxtrot?
Tur för Silva att Salsa är ett cykelmärke... 😉
Quote from Emma Sjöberg on 29 August 2007, 09:33Aaah.. Just.. Tack för den Fredrik!!
Aaah.. Just.. Tack för den Fredrik!!
Quote from Funbeat user on 29 August 2007, 12:13Angående våra Streetklasser.
Jag har visserligen dansat street i 2-3 år, men det vi är ett väldigt blandat gäng, allt från riktiga rookies till oss som dansat i några år.
Det räcker egentligen om du har lite rytmkänsla och någorlund kroppskontroll. Vi ha
Angående våra Streetklasser.
Jag har visserligen dansat street i 2-3 år, men det vi är ett väldigt blandat gäng, allt från riktiga rookies till oss som dansat i några år.
Det räcker egentligen om du har lite rytmkänsla och någorlund kroppskontroll. Vi ha
Quote from Fredric Lagerström on 29 August 2007, 14:09Ja ja, Salsa naturligtvis. Jag ska faktist dansa lite salsa med min cykel i em. Mol allena som vanligt, förmodligen med motvind på tre av vändans fyra ben. 3/4 takt således... vals! 🙂
Ja ja, Salsa naturligtvis. Jag ska faktist dansa lite salsa med min cykel i em. Mol allena som vanligt, förmodligen med motvind på tre av vändans fyra ben. 3/4 takt således... vals! 🙂
Quote from Emma Sjöberg on 29 August 2007, 14:13Ha ha ha!! (hv)
Heja på!(L)
Ha ha ha!! (hv)
Heja på!
(L)
Quote from Alva Nordin on 29 August 2007, 19:03Själv ska jag roa mig med några timmar bugg och foxtrot ikväll! Kom till Umé om ni är danssugna!
Själv ska jag roa mig med några timmar bugg och foxtrot ikväll! Kom till Umé om ni är danssugna!