Quote from Guest on 16 November 2009, 01:33Finns det nån möjlighet i dagsläget att anmäla oseriösa eller diskussionsdestruktiva inlägg? Finns det nån som tittar på sådant alls här eller är det bara vilda västern som gäller?
Finns det nån möjlighet i dagsläget att anmäla oseriösa eller diskussionsdestruktiva inlägg? Finns det nån som tittar på sådant alls här eller är det bara vilda västern som gäller?
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 01:43Vilda västern verkar det som.
Vilda västern verkar det som.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 01:53Det verkar gå i vår med grinandet(ej skratt) över hur förjäkligt det är här på FB. Tror det har att göra med årstidsbundna depressioner, men jag vet inte.
Det går alltid att skicka ett PM till Olle. The man hittas nog enklast på klick Översikt.
Var lite
Det verkar gå i vår med grinandet(ej skratt) över hur förjäkligt det är här på FB. Tror det har att göra med årstidsbundna depressioner, men jag vet inte.
Det går alltid att skicka ett PM till Olle. The man hittas nog enklast på klick Översikt.
Var lite
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 02:02Jag är generellt en glad person, men jag är också en vän av ordning. Det är inte speciellt många inlägg eller skribenter vi pratar om men det är tydligt att det finns personer som med sina inlägg distraherar eller förlöjligar på ett sådant sätt att diskus
Jag är generellt en glad person, men jag är också en vän av ordning. Det är inte speciellt många inlägg eller skribenter vi pratar om men det är tydligt att det finns personer som med sina inlägg distraherar eller förlöjligar på ett sådant sätt att diskus
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 02:15Vet inte riktigt vad du menar med diskussionsdestruktiva inlägg? Jag har märkt att folk inte förstår vissa inlägg och att de även irriterar sig på desamma när de läggs av diverse medlemmar i olika trådar. Ser sällan frår på vad som då menades med inlägget
Vet inte riktigt vad du menar med diskussionsdestruktiva inlägg? Jag har märkt att folk inte förstår vissa inlägg och att de även irriterar sig på desamma när de läggs av diverse medlemmar i olika trådar. Ser sällan frår på vad som då menades med inlägget
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 02:33Till att börja med pratar jag inte på nåt sätt om inlägg jag inte förstår, har inte stött på några sådana så det är inte alls det jag menar. Skulle jag stöta på ett sådant skulle jag, precis som du säger, fråga vad dom menar eller bara ignorera inlägget.
Till att börja med pratar jag inte på nåt sätt om inlägg jag inte förstår, har inte stött på några sådana så det är inte alls det jag menar. Skulle jag stöta på ett sådant skulle jag, precis som du säger, fråga vad dom menar eller bara ignorera inlägget.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 03:10Kan inte sova så jag får väl tillägga att även jag är vän av ordning, men det är ju långt från det till att inte klara minsta lilla kaos. Vi lever ju i "kaos" så varför ska man inte klara lite av det i ett forum? Särskilt när det är så vänligt forum som F
Kan inte sova så jag får väl tillägga att även jag är vän av ordning, men det är ju långt från det till att inte klara minsta lilla kaos. Vi lever ju i "kaos" så varför ska man inte klara lite av det i ett forum? Särskilt när det är så vänligt forum som F
Quote from Bengt Askerfelt on 16 November 2009, 07:50Jag har varit här sen 2006 och tycker inte problemet är stort. Tycker man det gått för mycket off-topic får man vänligt men bestämt styra tillbaka diskussionen, våga vara lite tråkig och *förstöra* det *roliga*. Vissa medlemmar har andra svårt för men det
Jag har varit här sen 2006 och tycker inte problemet är stort. Tycker man det gått för mycket off-topic får man vänligt men bestämt styra tillbaka diskussionen, våga vara lite tråkig och *förstöra* det *roliga*. Vissa medlemmar har andra svårt för men det
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 08:12inte många personer som skriver oseriösa eller diskussionsdestruktiva inlägg???? De beror väl precis på vem du frågar!!
inte många personer som skriver oseriösa eller diskussionsdestruktiva inlägg???? De beror väl precis på vem du frågar!!
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 08:19Allvarligt talat - de enda gånger jag mår lite illa av funbeat är då dessa diskussioner om begränsningar dyker upp. Jag har samtidigt lite svårt att markera dem som ointressanta för det är de ju inte - däremot ofta beklämmande. Jag saknar knappen "Markera
Allvarligt talat - de enda gånger jag mår lite illa av funbeat är då dessa diskussioner om begränsningar dyker upp. Jag har samtidigt lite svårt att markera dem som ointressanta för det är de ju inte - däremot ofta beklämmande. Jag saknar knappen "Markera