Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Andreas: Nej, den rämnar inte.

+1 till Andreas. Många plus nu.

> Kalle påstår att det finns personer som inte tycker att det finns personer som skriver oseriösa eller diskussionsdestruktiva inlägg.

Inte i den här tråden iallafall. Däremot tolkar jag hans första inlägg i den här tråden som att han ifrågasätter ett på

Fredrik:
Jag menar att det finns oseriösa inlägg.
Kalle påstår att det finns de som inte tycker detta.
Jag påstår att dessa inlägg kan av vissa ses som humor, och av andra ses som oseriöst.

Om det bara fanns seriösa och griniga inlägg på Funbeat kvar, så skulle det inte vara mycket att hurra för. Alla frår som universum kan tänkas ha om skador, träning och mat har redan ställts och besvarats gånger 1000. Allt som går att tjuras om har det re

Jag tycker att man tilltalar folk&fä på forum med S-T-O-R bokstav så visar man sig seriös i första skedet.
Det är inte säkert att resten av inlägget uppfattas som seriöst. Det kan bero på utbildning, sociala kontakter eller helt enkelt på vilken världsbil

Charlotta C:
Du har en viktig poäng där.
Fast om det kommer en ny "Funbeatare" som ställer en "viktig" fråga för h*n. Kan man då inte få ett vettigt svar?
Den personen kanske inte vet hur man söker/inte har läst denna frågan förut?
Kanske aldrig varit in

Du lär få leta länge innan du hittar en seriös fråga ställd av en ny medlem som inte får ett seriöst svar. Detta är så att säga ett icke-problem.

Vi hade en tråd om ett Garminproblem av en ny medlem som jag svarade med en hänvisning till experterna.
Då blev jag attackerad på ett mycket oseriöst sätt av en (o)seriös medlem.
Den nya medlemmen var väldigt nöjd och mycket förvånad över den oseriösa be

Anmäla-prylen känns lite destruktiv. Jag tycker inte att det fungerar nåt vidare i de sammanhang där jag har stött på det. Då vore det nog bättre med nån form av ranking-system där man kan belöna bra inlägg.