Quote from j sollerman on 16 November 2009, 08:22+1
+1
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 08:24Nästan alla utom jag skriver oseriöst och diskussionsdestruktivt.
Jag fascineras verkligen av dessa som vill skapa mallar, regler, styrning, begränsningar, anmälningsfunktioner, strama tyglar, ordnung muss sein....vad är det för obetydliga personliga pro
Nästan alla utom jag skriver oseriöst och diskussionsdestruktivt.
Jag fascineras verkligen av dessa som vill skapa mallar, regler, styrning, begränsningar, anmälningsfunktioner, strama tyglar, ordnung muss sein....vad är det för obetydliga personliga pro
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 08:26+1 igen
+1 igen
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 08:29Kalle:
Inte många personer som skriver oseriösa eller diskussionsdestruktiva inlägg??
Näe det är inte många men det finns personer som gör detta!Jag skulle kunna lägga upp en otal inlägg som är det ena eller det andra.
Om du skulle tycka detta är seriö
Kalle:
Inte många personer som skriver oseriösa eller diskussionsdestruktiva inlägg??
Näe det är inte många men det finns personer som gör detta!
Jag skulle kunna lägga upp en otal inlägg som är det ena eller det andra.
Om du skulle tycka detta är seriö
Quote from ellen olsson on 16 November 2009, 08:33Var har Kalle påstått nåt sådant?
Var har Kalle påstått nåt sådant?
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 08:36Fredrik:
Kom in i matchen.
Fredrik:
Kom in i matchen.
Quote from ellen olsson on 16 November 2009, 08:39Stefan: Jag skulle uppskatta om du besvarade frågan istället. Ditt förra svar betraktar inte jag som särskilt seriöst...
Stefan: Jag skulle uppskatta om du besvarade frågan istället. Ditt förra svar betraktar inte jag som särskilt seriöst...
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 08:42Ja Stefan, kan du vara vänlig att svara Fredrik nu!
Ja Stefan, kan du vara vänlig att svara Fredrik nu!
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 08:53Fredrik:Kalle:
Inte många personer som skriver oseriösa eller diskussionsdestruktiva inlägg???? De beror väl precis på vem du frågar!!
Alltså.
Kalle påstår att det finns personer som inte tycker att det finns personer som skriver oseriösa eller diskussion
Fredrik:Kalle:
Inte många personer som skriver oseriösa eller diskussionsdestruktiva inlägg???? De beror väl precis på vem du frågar!!
Alltså.
Kalle påstår att det finns personer som inte tycker att det finns personer som skriver oseriösa eller diskussion
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 09:02Stefan - Jag är väldigt osäker på om du vet vad du tror.
Om det nu skulle vara så att nån inte är seriös. Rämnar din värld då?
Stefan - Jag är väldigt osäker på om du vet vad du tror.
Om det nu skulle vara så att nån inte är seriös. Rämnar din värld då?