Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 10:04Jag vill ha en ny tempocykel.
Jag vill ha en ny tempocykel.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 10:09Tycker att det är lustigt att bara för att man är seriös, så är man samtidigt grinig.
/tööööligt grinig :@
Tycker att det är lustigt att bara för att man är seriös, så är man samtidigt grinig.
/tööööligt grinig :@
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 10:18Nope, Malin, man är inte grinig för att man är seriös. Jag pratade om seriösa OCH griniga inlägg i form av två separata typer, de enda formerna som riskerar att bli kvar på FB om somliga får sin vilja igenom. Det är rätt sällan de griniga inläggen är seri
Nope, Malin, man är inte grinig för att man är seriös. Jag pratade om seriösa OCH griniga inlägg i form av två separata typer, de enda formerna som riskerar att bli kvar på FB om somliga får sin vilja igenom. Det är rätt sällan de griniga inläggen är seri
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 10:23Det är nog ingen som sagt det heller. Du kan nog vara grinig utan att uppfattas som seriös om du vill.
edit
Långsam lina...
Det är nog ingen som sagt det heller. Du kan nog vara grinig utan att uppfattas som seriös om du vill.
edit
Långsam lina...
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 10:26Charlotta C:
Både roliga och konstruktiva samtidigt vore väl det bästa av alla världar.Förstår inte riktigt varför detta skulle kännas hotfullt för de som hellre sitter och surar.
Är seriös samma som att sitta och sura?
Charlotta C:
Både roliga och konstruktiva samtidigt vore väl det bästa av alla världar.
Förstår inte riktigt varför detta skulle kännas hotfullt för de som hellre sitter och surar.
Är seriös samma som att sitta och sura?
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 10:26Om jag är ny på funbeat eller gammal med för den delen - och har varit totalt ointresserad av träning och kost innan förväntas det då av mig att jag ska läsa igenom samtliga trådar för att söka rätt på den information som jag vill ha? Jag har nog svårt a
Om jag är ny på funbeat eller gammal med för den delen - och har varit totalt ointresserad av träning och kost innan förväntas det då av mig att jag ska läsa igenom samtliga trådar för att söka rätt på den information som jag vill ha? Jag har nog svårt a
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 10:28Rolf Öhlén:
+1
Rolf Öhlén:
+1
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 10:36Vad var det som var onödigt med den? Det stämde ju inte att man är grinig bara för att man är seriös. Charlotta hann iof förklara det innan jag såg hennes inlägg.
Vad var det som var onödigt med den? Det stämde ju inte att man är grinig bara för att man är seriös. Charlotta hann iof förklara det innan jag såg hennes inlägg.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 10:44Det finns en skillnad mellan Charlottas och ditt inlägg som för min presonliga del är avgörande för hur kommentaren uppfattas.
Det finns en skillnad mellan Charlottas och ditt inlägg som för min presonliga del är avgörande för hur kommentaren uppfattas.
Quote from ellen olsson on 16 November 2009, 10:48> Jag menar att det finns oseriösa inlägg. Kalle påstår att det finns de som inte tycker detta.
Han har inte påstått nåt sådant i den här tråden. Håll isär begreppen.
> Jag menar att det finns oseriösa inlägg. Kalle påstår att det finns de som inte tycker detta.
Han har inte påstått nåt sådant i den här tråden. Håll isär begreppen.