Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 11:30Det låter som domedagen! Så jäkla illa kan det inte vara? Sköra människor ska man ta hand om. Det får inte falla på ett inlägg på ett träningsforum!
Vet inte ens om det är bra för dessa individer att ha en dator. Det finns oerhört massa skit på internet.
Det låter som domedagen! Så jäkla illa kan det inte vara? Sköra människor ska man ta hand om. Det får inte falla på ett inlägg på ett träningsforum!
Vet inte ens om det är bra för dessa individer att ha en dator. Det finns oerhört massa skit på internet.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 11:35Jag känner till ett par stycken personer som sökt sig till FB och trivs här just för att det är ett forum med högt i tak, där vildvuxet får plats tillsammans med det hårt trimmade. Dessa personer skulle lämna FB om det stramades åt. Är deras närvaro mindr
Jag känner till ett par stycken personer som sökt sig till FB och trivs här just för att det är ett forum med högt i tak, där vildvuxet får plats tillsammans med det hårt trimmade. Dessa personer skulle lämna FB om det stramades åt. Är deras närvaro mindr
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 11:35Stefan låt pappa skriva istället..
Stefan låt pappa skriva istället..
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 11:46Är du säker på det David?
Jag personligen är inte ute efter en specefik användare utan efter hur vi tilltalar varandra. Jag har själv fällt kommentarer som varit lite off-topic men jag mig veterligt inte hackat på nån enskild. Jag vill inte stänga av nån,
Är du säker på det David?
Jag personligen är inte ute efter en specefik användare utan efter hur vi tilltalar varandra. Jag har själv fällt kommentarer som varit lite off-topic men jag mig veterligt inte hackat på nån enskild. Jag vill inte stänga av nån,
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 11:49Men dessa diskussioner är iaf ett kännetecken för FB. De är ständigt återkommande och pågår tills vi inte orkar bråka längre utan tills nån bara måste skicka med en liten smiley eller tills nån tröttnar på sig själv och vågar skratta åt sin egen envishet.
Men dessa diskussioner är iaf ett kännetecken för FB. De är ständigt återkommande och pågår tills vi inte orkar bråka längre utan tills nån bara måste skicka med en liten smiley eller tills nån tröttnar på sig själv och vågar skratta åt sin egen envishet.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 11:54Oj, det var jösses vad jag hade rört om i grytan med den här frågan...
Till att börja med, de som tror att det finns en agenda i den här tråden (från min sida vill säga) av destruktiv eller självtjänande natur så är det ett direkt felaktig tolkning.
Ni
Oj, det var jösses vad jag hade rört om i grytan med den här frågan...
Till att börja med, de som tror att det finns en agenda i den här tråden (från min sida vill säga) av destruktiv eller självtjänande natur så är det ett direkt felaktig tolkning.
Ni
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 12:01Andreas G,
Vilken ny funktionalitet har du föreslagit?
Du startade tråden med ett par frår och fick genast svar på dem.Därefter har tråden bytt till ett tangerande ämne vilket inte borde göra dig nåt. Precis vad som brukar ske på FB.
Andreas G,
Vilken ny funktionalitet har du föreslagit?
Du startade tråden med ett par frår och fick genast svar på dem.
Därefter har tråden bytt till ett tangerande ämne vilket inte borde göra dig nåt. Precis vad som brukar ske på FB.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 12:06Kalle Jansson:
Jag ställde en enkel fråga och du gör ett litet påhopp på mitt sätt att formulera mig.
Om du inte kan svara vettigt utan att göra påhopp på mig så kan du låta bli att svara alls.
Kalle Jansson:
Jag ställde en enkel fråga och du gör ett litet påhopp på mitt sätt att formulera mig.
Om du inte kan svara vettigt utan att göra påhopp på mig så kan du låta bli att svara alls.
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 12:12Note to self, Stefan B har ingen humor what so ever..
Note to self, Stefan B har ingen humor what so ever..
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 12:14Fredrik N:
Ber om ursäkt för min otydlighet. I mitt 3:e inlägg i tråden, dvs det 6:e totalt sett så beskriver jag i texten hur funktionaliteten är tänkt. Den kommer längre ner eftersom den delvis är en respons på de svar som jag får i de första svaren.M
Fredrik N:
Ber om ursäkt för min otydlighet. I mitt 3:e inlägg i tråden, dvs det 6:e totalt sett så beskriver jag i texten hur funktionaliteten är tänkt. Den kommer längre ner eftersom den delvis är en respons på de svar som jag får i de första svaren.
M