Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Antar att många här har facebook...och vet att på fejjan finns en funktion där man/eller flera kan klicka på ens kommentar "gilla". Kanske borde införa en liknande sån här fast "ogilla", så att man kan känna av att flera tycker det där var "olämpligt" sag

*ogilla*

Petra, det tyckte jag var en bra idé. Men jag har ingen humor, så jag har väl ingen talan.

Känns direkt inte bra att få ett *ogilla* 🙂

Tack Rolf.

Nu står det 1-1 för mitt förslag...

*ogillar* Petras förslag, skulle bara skapa sämre stämning på ett sånt här forum.

Anledningen är ju att de som skapar dålig stämning ska känna ett tryck/en markering från de som vill ha bra stämning.

Men visst 1-2.

(L)

Tror inte ditt förslag funkar Petra - du ger dem precis vad de vill: uppmärksamhet. Primär psykologi kan man inte få uppskattning genom att vara bra så får man det genom att bete sig illa. Människan i gemen skyr noll-läge. Ignorera. Tips: kolla högerspalt

Vad är det det handlar om?

Rolf vill att alla ska vara sköna och anpassade till alla. Tyvärr är inte verkligheten så.
Vissa saker finns i hur man tolkar saker. Ett (L) till Rolf ger jag hur som helst för det är så snyggt tänkt.

Andreas och Stefan mfl vi

Jag förstår syftet men anser att det skulle försämra stämningen.

Eventuella informella grupperingar skulle befästas, mobbing underlättas, bedömning av nåns inlägg riskerar att uppfattas som bedömning av person osv.
Bättre då att hålla det löst och låta v