Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 12:16Kalle, hur vet du det? Vem bedömer vad som är humor och inte? Och vad har kommentaren om att låta pappa skriva med diskussionen i övrigt att göra? Och när nu Stefan reagerar på det får han höra att han inte har humor. I så fall har jag inte heller det för
Kalle, hur vet du det? Vem bedömer vad som är humor och inte? Och vad har kommentaren om att låta pappa skriva med diskussionen i övrigt att göra? Och när nu Stefan reagerar på det får han höra att han inte har humor. I så fall har jag inte heller det för
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 12:17Tydligen har du inte de.
Tydligen har du inte de.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 12:20Nu råkade jag nästan komma i skottlinjen för en flygande plasthink i sandlådan...
Nu råkade jag nästan komma i skottlinjen för en flygande plasthink i sandlådan...
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 12:23Ja nu får du akta dig 😉
Ja nu får du akta dig 😉
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 12:25Välmodererat innebär inte begränsat. Jämfört med Flashback är Funbeats takhöjd luftspalten under dörren.
Läs-filter ftw.
Välmodererat innebär inte begränsat. Jämfört med Flashback är Funbeats takhöjd luftspalten under dörren.
Läs-filter ftw.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 12:32Han kanske inte har DIN humor Kalle?
Jag tycker återigen det är rätt slående att de som blajjar mest, är mest oförskämda och har ganska lite att tillföra förutom att vara oförskämda eller liknande, är de som går igång mest i alla trådar om ämnet att kunn
Han kanske inte har DIN humor Kalle?
Jag tycker återigen det är rätt slående att de som blajjar mest, är mest oförskämda och har ganska lite att tillföra förutom att vara oförskämda eller liknande, är de som går igång mest i alla trådar om ämnet att kunn
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 12:34Kalle:
Skall jag tolka ditt sätt att bete dig som så här?"När jag inte kan/vill svara på en fråga så försöker jag vara lite lustig. Gärna på frågeställarens bekostnad"?
Det är ju inte första gången du byter ämme helt när du skall svara?
Kalle:
Skall jag tolka ditt sätt att bete dig som så här?
"När jag inte kan/vill svara på en fråga så försöker jag vara lite lustig. Gärna på frågeställarens bekostnad"?
Det är ju inte första gången du byter ämme helt när du skall svara?
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 12:42Du får tolka hur du vill.
Du får tolka hur du vill.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 12:42Andreas G,
Det tyckte jag var ett superdåligt förslag och röstar NEJ till det. Om inte jag blir den som sätts att bedöma relevansen och nivån på det ni andra skriver....
Andreas G,
Det tyckte jag var ett superdåligt förslag och röstar NEJ till det. Om inte jag blir den som sätts att bedöma relevansen och nivån på det ni andra skriver....
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 12:45Har nån gett sig på en ny? Allvarligt?! De enda gångerna jag sett nya som åkt på däng är när det helt uppenbart handlat om troll. Dessutom oförskämda sådana. Låtsaspersoner behöver man inte ta hänsyn till eftersom de bara har låtsaskänslor som kan bli låt
Har nån gett sig på en ny? Allvarligt?! De enda gångerna jag sett nya som åkt på däng är när det helt uppenbart handlat om troll. Dessutom oförskämda sådana. Låtsaspersoner behöver man inte ta hänsyn till eftersom de bara har låtsaskänslor som kan bli låt