Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag håller konstigt nog med dig Fredrik! Skönt att du inte blivit utröstad!

Men du borde nog ha blivit det och det vet du!

Vad har ni nu gjort? Texten svämmar över åt höger så att jag inte KAN ha koll på vilka inläggen kommer från på ett vettigt vis ... 🙁

På sätt och vis är jag en av de som finns istället för moderatorer här, jag äger några grupper, det enda verktyg jag ha

Andreas A,
Jag BORDE inte blivit det men med den där funktionen hade jag blivit det...

Och tänk dig konsekvensen av det. Då hade jag istället ägnat dagarna åt propagandistiska torgmöten, spytt galla över gamla och svaga samt slagit små barn....och det ha

Kalle du är otydlig med "vems inlägg" du gillar...................tänk om du hade kunnat klicka direkt på inlägget istället?........tänk.

Bettan: Tack för din positiva kritik 🙂 Absolut bra att göra lite så som du beskriver, titta åt andra hållet när

Andreas A:
Vänligen, försök inte berätta vad jag tycker, du har uppenbarligen inte förstått vad jag menar eller vad jag tycker. Du är dock välkommen att uttrycka åsikter OM det jag säger.

Petra:
Jag tror att en funktion som "ogilla" är lite för utpekande

Andreas G: Mkt bra ide med en tummen upp/tummen ner på varje inlägg...definitivt mindre aggresivt än min idé om "ogilla" som Lingling också säger faktiskt är snudd på rent personangrepp.

(t+) för ditt inlägg! (nåt jag hade kunnat gjort i mindre format ä

Alternativet att rycka på axlarna, inte ta sig själv på riktigt så stort allvar och inse att det troligtvis inte är ett problem om nån gör ett OT-inlägg, kommer vara överlägset alla andra i att spara tid och plats och undvika mobbing, grupperingar och ryg

Fredrik - Har ett stort altare där jag tackar varje dag för att du likt jag är fast på FB!

Tack GUD!!! eller vad nu... eeeeh nu vet jag inte vad som hände...menar nåt heligt iaf!!

Andreas inlägg: *gilla*

Oj, en massa inlägg medan jag var tvungen att jobba - efter en snabbläsning av allt:

Då jag köpt en ny tandkräm och borstar tänderna med den och jag tycker att den smakar illa så sätter jag mig inte ner och skriver ett långt brev till tillverkaren om hur