Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 14:27Varför är vissa så rädda för att ha det så bra som det är idag?
Varför är vissa så rädda för att ha det så bra som det är idag?
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 14:33haha den här tråden är mäktig 🙂
"Filtret" som föreslås skulle antagligen blocka ut alla inläggsförfattare i den här tråden...haha...doh!
haha den här tråden är mäktig 🙂
"Filtret" som föreslås skulle antagligen blocka ut alla inläggsförfattare i den här tråden...haha...doh!
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 14:34Är syftet att skapa saklighet i trådarna så är det tämligen irrelevant att markera gillande eller ogillande av inlägg.
Är syftet att skapa saklighet i trådarna så är det tämligen irrelevant att markera gillande eller ogillande av inlägg.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 14:36Inte mig! Jag är en snäll tjej (H:)
Inte mig! Jag är en snäll tjej (H:)
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 14:43Rolf: Ja, det vet jag och så jävla trevligt är det inte.
Rolf: Ja, det vet jag och så jävla trevligt är det inte.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 14:46Charlotta: Det är iaf ett bättre alternativ än spydigheter, det kan du inte komma ifrån. Om det går att få folk att välja markera ist för kläcka ur sig elakheter och göra personangrepp i onödan så vore det att föredra, eller hur?
Charlotta: Det är iaf ett bättre alternativ än spydigheter, det kan du inte komma ifrån. Om det går att få folk att välja markera ist för kläcka ur sig elakheter och göra personangrepp i onödan så vore det att föredra, eller hur?
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 14:49Jag kan aldrig tänka mig att vissa skulle sluta med personangrepp. Det sitter nedärvt i deras gener
Jag kan aldrig tänka mig att vissa skulle sluta med personangrepp. Det sitter nedärvt i deras gener
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 14:53Petra:".precis Andreas G, undrar också var rädslan i det kommer ifrån?"
Vilken rädsla?
Petra:".precis Andreas G, undrar också var rädslan i det kommer ifrån?"
Vilken rädsla?
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 14:57Nej, Petra. Jag tycker inte att tummen upp eller gilla/ogilla eller liknande är en förbättring av Funbeat, utan jag föredrar att medlemmarna uttrycker det de gillar eller ogillar om det är på en sådan nivå att de anser det viktigt att nåt omdöme bör uttry
Nej, Petra. Jag tycker inte att tummen upp eller gilla/ogilla eller liknande är en förbättring av Funbeat, utan jag föredrar att medlemmarna uttrycker det de gillar eller ogillar om det är på en sådan nivå att de anser det viktigt att nåt omdöme bör uttry
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:00Christer S.
Det är en ordvalsfråga. Ni vet vad som menas med rädsla, kan nog även använda andra ord.
Ni vill absolut inte motverka spydigheter på nåt sätt förstår vi iaf.
The only thing necessary for the triumph of evil is for od men to do nothing." -
Christer S.
Det är en ordvalsfråga. Ni vet vad som menas med rädsla, kan nog även använda andra ord.
Ni vill absolut inte motverka spydigheter på nåt sätt förstår vi iaf.
The only thing necessary for the triumph of evil is for od men to do nothing." -