Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:23Charlotta, håller med dig i mycket där ("ni", haha ja det känns som jag "argumenterar" med/mot ett plural)
Men finns ju tydligen de som inte beteer sig på det viset du påtalar, ovärderande/uttryckande och förtydligande, obvious finns önskemål/efterfrågan
Charlotta, håller med dig i mycket där ("ni", haha ja det känns som jag "argumenterar" med/mot ett plural)
Men finns ju tydligen de som inte beteer sig på det viset du påtalar, ovärderande/uttryckande och förtydligande, obvious finns önskemål/efterfrågan
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 15:24Dessutom Fredrik, om man inför ett filter som sorterar ut användare så betyder det ju inte att det finns ett problem!
(Det kanske betyder att deras efternamn börjar på B eller vadsomhelst!)
Dessutom Fredrik, om man inför ett filter som sorterar ut användare så betyder det ju inte att det finns ett problem!
(Det kanske betyder att deras efternamn börjar på B eller vadsomhelst!)
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:27Christer, det hände så mycket under tiden jag skrev så nu vet jag inte själv vems inlägg jag svarade på.... (t-)
Tror ändå andemeningen kom fram..
Christer, det hände så mycket under tiden jag skrev så nu vet jag inte själv vems inlägg jag svarade på.... (t-)
Tror ändå andemeningen kom fram..
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:28Det du beskriver, Jenny, gäller för allting i reklam, TV, radio, tidningar, internet. Det finns enormt mycket information, ännu mer dravel, felaktigheter, dumheter, trams, humor etc och det gäller att lära sig att sålla. Det du tycker är oväsentligt kansk
Det du beskriver, Jenny, gäller för allting i reklam, TV, radio, tidningar, internet. Det finns enormt mycket information, ännu mer dravel, felaktigheter, dumheter, trams, humor etc och det gäller att lära sig att sålla. Det du tycker är oväsentligt kansk
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:28Christer: Det där var nog betydligt mer vilseledande logik än jag lyckades prestera. Det behöver inte alls vara konsensus om att det finns ett problem eller inte.
Det finns ett problem, för nån andel av alla användare, som upplever att man vill slippa s
Christer: Det där var nog betydligt mer vilseledande logik än jag lyckades prestera. Det behöver inte alls vara konsensus om att det finns ett problem eller inte.
Det finns ett problem, för nån andel av alla användare, som upplever att man vill slippa s
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:29När Petra kallar mig för Charlotte så får jag dåliga vibbar på en gammal Sats-debattör...
När Petra kallar mig för Charlotte så får jag dåliga vibbar på en gammal Sats-debattör...
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 15:30Jenny T: Jag antar att andemeningen var att nåt som nån Andreas sa inte stämde och att du visste det för att du har provat det, vad det nu var, själv 🙂
Jenny T: Jag antar att andemeningen var att nåt som nån Andreas sa inte stämde och att du visste det för att du har provat det, vad det nu var, själv 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:30Jag antar att Jenny svarade på mitt inlägg där jag anser att folk är flockdjur. Det anser jag fortfarande och jag tycker det bevisas gång på gång om man vill titta på vad som händer på forum. Lägg in en åsikt i ett forum och 10-15 personer kommer att häng
Jag antar att Jenny svarade på mitt inlägg där jag anser att folk är flockdjur. Det anser jag fortfarande och jag tycker det bevisas gång på gång om man vill titta på vad som händer på forum. Lägg in en åsikt i ett forum och 10-15 personer kommer att häng
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:37Sorterar trådens utveckling i nuläget:
1. Vissa är för metod: ignorera spydigheter/personangrepp/urspårade "tala över huvudet" trådar.
2. Andra är nog för den metoden också MEN med ett litet tillägg av en enkel funktion: "tummen upp/ner funktion". Att a
Sorterar trådens utveckling i nuläget:
1. Vissa är för metod: ignorera spydigheter/personangrepp/urspårade "tala över huvudet" trådar.
2. Andra är nog för den metoden också MEN med ett litet tillägg av en enkel funktion: "tummen upp/ner funktion". Att a
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 15:38Fredrik: "Det finns ett problem, för nån andel av alla användare, som upplever att man vill slippa se vissa inlägg som man upplever som kränkande på ett eller annat sätt."
Ojdå, vilka är det nu som blir kränkta? Det var nåt nytt!
Och om så vore - folk b
Fredrik: "Det finns ett problem, för nån andel av alla användare, som upplever att man vill slippa se vissa inlägg som man upplever som kränkande på ett eller annat sätt."
Ojdå, vilka är det nu som blir kränkta? Det var nåt nytt!
Och om så vore - folk b