Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:38Sorry Charlotta.
Sorry Charlotta.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:38Det var din tolkning.
Edit o Petras tolkning av tråden.
Det var din tolkning.
Edit o Petras tolkning av tråden.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:39Du orkade inte läsa hela mitt inlägg va?
Du orkade inte läsa hela mitt inlägg va?
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:41Vad skulle 55 tummen upp/ner resultera i för förbättring när gnällhögarna läser sina trådar?
Vad skulle 55 tummen upp/ner resultera i för förbättring när gnällhögarna läser sina trådar?
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 15:42BILD:http://www.funbeat.se/_images/smiley/045.gif
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:43Jag har inte använt ordet "rädsla" en enda gång. Och jag har inte använt ordet "kränkt" för att beskriva inlägg om maxpuls, eller cykelsadlar. Nu är du ganska långt ute och trampar.
Jag har inte använt ordet "rädsla" en enda gång. Och jag har inte använt ordet "kränkt" för att beskriva inlägg om maxpuls, eller cykelsadlar. Nu är du ganska långt ute och trampar.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:44Den här gnällhögen uppskattar när den som svarar på ett inlägg håller sig till ämnet i fråga utan att peka ut nån enskild som gnällig, oseriös eller i avsaknad av humor.
Den här gnällhögen uppskattar när den som svarar på ett inlägg håller sig till ämnet i fråga utan att peka ut nån enskild som gnällig, oseriös eller i avsaknad av humor.
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 15:46Fredrik:"Det finns ett problem, för nån andel av alla användare, som upplever att man vill slippa se vissa inlägg som man upplever som kränkande på ett eller annat sätt."
Var fick du det ifrån? Vilka tycker att vissa inlägg upplevs som kränkande?
Och är
Fredrik:"Det finns ett problem, för nån andel av alla användare, som upplever att man vill slippa se vissa inlägg som man upplever som kränkande på ett eller annat sätt."
Var fick du det ifrån? Vilka tycker att vissa inlägg upplevs som kränkande?
Och är
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:47Men det är skillnad att uppskatta saker och att reglera. Jag uppskattar när folk bemödar sig om att stava rätt, men jag har inte åsikter om att felstavade inlägg ska modereras bort för att de försämrar läsbarheten för mig.
Men det är skillnad att uppskatta saker och att reglera. Jag uppskattar när folk bemödar sig om att stava rätt, men jag har inte åsikter om att felstavade inlägg ska modereras bort för att de försämrar läsbarheten för mig.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:48Vissa får inte skriva rädsla men andra kan skriva gnällhögar.
Känns lite orättvist.
Vissa får inte skriva rädsla men andra kan skriva gnällhögar.
Känns lite orättvist.