Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:03Ni och vi är ett intressant ordval här. Har vi två grupperingar varav den ena verkar för det da och den andra för det onda?
Ni och vi är ett intressant ordval här. Har vi två grupperingar varav den ena verkar för det da och den andra för det onda?
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:05Håhå, nu har vi snart bekämpat djävulen i den här tråden!
Håhå, nu har vi snart bekämpat djävulen i den här tråden!
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 15:05Denna tråden är fantastisk
Denna tråden är fantastisk
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:05Jag funderar på att editera tidigare inlägg av mig här...
Hold.
Fredrik: Tror diskussionen kommit så långt att vi är borta från "filter" iaf 🙂
Jag funderar på att editera tidigare inlägg av mig här...
Hold.
Fredrik: Tror diskussionen kommit så långt att vi är borta från "filter" iaf 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:11Petra,
Ungefär här kan man nog tro att de flesta anser att tråden spårade ur: "The only thing necessary for the triumph of evil is for od men to do nothing." - Edmund Burke"Är det stöd för självkontroll du efterlyser?
"Fredrik: Tror diskussionen kommit
Petra,
Ungefär här kan man nog tro att de flesta anser att tråden spårade ur: "The only thing necessary for the triumph of evil is for od men to do nothing." - Edmund Burke"
Är det stöd för självkontroll du efterlyser?
"Fredrik: Tror diskussionen kommit
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 15:12Anledningen att jag tjatar om användandet av ordet "rädsla" är att två stycken nu använder det ordet för att förminska de ideér vissa andra har. Ni frammanar bilden av några som sitter och är rädda för vissa saker - dvs dessa personer är svaga. I själva v
Anledningen att jag tjatar om användandet av ordet "rädsla" är att två stycken nu använder det ordet för att förminska de ideér vissa andra har. Ni frammanar bilden av några som sitter och är rädda för vissa saker - dvs dessa personer är svaga. I själva v
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:12Om det nu inte är så att många som uppfattar det som ett problem kommer filtret inte att blockera nån alls. Det går inte att få det på båda dessa sätt samtidigt:
1. Det finns inget problem - det behövs inget filter.
2. Om man införde ett filter av nån s
Om det nu inte är så att många som uppfattar det som ett problem kommer filtret inte att blockera nån alls. Det går inte att få det på båda dessa sätt samtidigt:
1. Det finns inget problem - det behövs inget filter.
2. Om man införde ett filter av nån s
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 15:16Andreas, det stämmer inte. Har provat.
Charlotta, kan inte tala för övriga men i mitt fall så handlar det inte om nån specifik person utan mer en grupp av människor (av varandra oberoende individer). Jag instämmer till fullo i att tonen hos de flesta av
Andreas, det stämmer inte. Har provat.
Charlotta, kan inte tala för övriga men i mitt fall så handlar det inte om nån specifik person utan mer en grupp av människor (av varandra oberoende individer). Jag instämmer till fullo i att tonen hos de flesta av
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 15:16Ajajaj Fredrik - det där var manipulerande logik...
Hela resenomanget faller på att det finns ingen entydig definition av vad "ett problem på funbeat" är.
Vissa anser att det finns problem uppenbarligen, andra anser inte det.
Iom att man inte kan defin
Ajajaj Fredrik - det där var manipulerande logik...
Hela resenomanget faller på att det finns ingen entydig definition av vad "ett problem på funbeat" är.
Vissa anser att det finns problem uppenbarligen, andra anser inte det.
Iom att man inte kan defin
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 15:17Jenny T - vi har 2 Andreas som debatterar här och det finns många inlägg - vem/vad svarar du på?
Jenny T - vi har 2 Andreas som debatterar här och det finns många inlägg - vem/vad svarar du på?