Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 13:50Fredriks inlägg om Andreas inlägg: *gilla*
Fredriks inlägg om Andreas inlägg: *gilla*
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 13:51Lottas inlägg om Fredriks inlägg om Andreas inlägg: *gilla*
Lottas inlägg om Fredriks inlägg om Andreas inlägg: *gilla*
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 13:53Citerar ett lååååååångt tidigare inlägg från Jenny T : "Jag är varken sur eller grinig men jag instämmer i att många inlägg verkligen ballar ur helt och hållet och blir totalt irrelevanta för frågeställaren efter ett tag. Ibland kan det vara bra att ett ä
Citerar ett lååååååångt tidigare inlägg från Jenny T : "Jag är varken sur eller grinig men jag instämmer i att många inlägg verkligen ballar ur helt och hållet och blir totalt irrelevanta för frågeställaren efter ett tag. Ibland kan det vara bra att ett ä
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 13:55Förlåt Andreas! Det var min vilsna hjärna som sprang iväg och förenklade. Men för mig ligger det i samma skål som det jag beskrev. Så det blir ett OM.
Jag tror jag vet vad du menar och jag håller inte med pga de saker som jag sagt. Tror inte det skapar n
Förlåt Andreas! Det var min vilsna hjärna som sprang iväg och förenklade. Men för mig ligger det i samma skål som det jag beskrev. Så det blir ett OM.
Jag tror jag vet vad du menar och jag håller inte med pga de saker som jag sagt. Tror inte det skapar n
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 13:56Petra: "men i många fall så känns det som" - ja men du vet inte det - och det är just det som är det problematiska med internet forum, mail mm - det är mycket svårare att tolka vad en person menar då man läser det på ett sånt här platt medium!
Så det gäl
Petra: "men i många fall så känns det som" - ja men du vet inte det - och det är just det som är det problematiska med internet forum, mail mm - det är mycket svårare att tolka vad en person menar då man läser det på ett sånt här platt medium!
Så det gäl
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 14:04Andreas A:
Taget! Och du är givetvis i d ton förlåten. För mig gör det skillnad om än i nyans när folk berättar vad jag tycker. Men det är historia nu.Mjo, jag har insett att det råder stor splittring i den här frågan med många sidor och åsikter. Allt m
Andreas A:
Taget! Och du är givetvis i d ton förlåten. För mig gör det skillnad om än i nyans när folk berättar vad jag tycker. Men det är historia nu.
Mjo, jag har insett att det råder stor splittring i den här frågan med många sidor och åsikter. Allt m
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 14:07Men du har bestämt dig för att det är RÄDDA vi är, vi som är emot?
Men du har bestämt dig för att det är RÄDDA vi är, vi som är emot?
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 14:14Rädda kanske är fel ordval, dåligt av mig att välja så slarvigt...
Jag uppfattar hur som helst nån form av oro för vad som skulle hända med mer ordningsstruktur. Och jag undrar lite var den kommer ifrån för att kunna bedöma om jag skall tro att den är be
Rädda kanske är fel ordval, dåligt av mig att välja så slarvigt...
Jag uppfattar hur som helst nån form av oro för vad som skulle hända med mer ordningsstruktur. Och jag undrar lite var den kommer ifrån för att kunna bedöma om jag skall tro att den är be
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 14:21Personligen vill jag uppfatta nåt som ett reellt problem innan jag ger mitt stöd för att lösa det. Och jag ger inte mitt stöd till vilken föreslagen lösning som helt även om jag erkänner problemet.
Här ser jag inget problem av sådan dignitet och ingen til
Personligen vill jag uppfatta nåt som ett reellt problem innan jag ger mitt stöd för att lösa det. Och jag ger inte mitt stöd till vilken föreslagen lösning som helt även om jag erkänner problemet.
Här ser jag inget problem av sådan dignitet och ingen til
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 14:26Ordningstruktur/lättare överskådligt åsiktstänkande...precis Andreas G, undrar också var rädslan i det kommer ifrån? alla får ju fortfarande tycka vad de vill trots det.
Ordningstruktur/lättare överskådligt åsiktstänkande...precis Andreas G, undrar också var rädslan i det kommer ifrån? alla får ju fortfarande tycka vad de vill trots det.