Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag byggde hembränningsaparat, lagade till sprängladdningar, visste hur man odlade cannabis i garderoben, hur/vart man köpte diverse tabletter mm mm. Allt från Flashback! Det är väl solklart att det kommit till moderering? Suck! Det otroliga är väl att de

Folk säger ju att de blir kränkta för precis vad fanken som helst nuförtiden, så jag utgick lite ifrån att det var det man menade med vissa kommentarer, men jag orkar inte riktigt gå igenom alla 170 inlägg i den här tråden för att hitta exempel (i synnerh

Andreas A: Det får fortfarande diskuteras sådant på Flashback. Förstår dock inte vad det har med den här tråden att göra, om det som skrivs på Flashback bryter mot lagen eller inte. Som sagt menar jag bara att diskussionsklimatet kan vara öppet TROTS mode

Bra jobbat Fredrik J.N. 🙂 känner din utmattning.

Vore kanon som du säger med länk till inlägg. Vore kanon med alla åsikter kopplat till inlägg. Sabla massa missuppfattningar som tar plats överallt nu.

Malin verkar ha ett sådant problem just nu...

Just nu gillar jag Malin Wiks debatterande! skulle vilja "tummen upp" hennes inlägg, utan att behöva ta upp plats med ett helt inlägg

Vet inte om Off Topic är det stora problemet? Är det det? Det verkar mest vara individer som är sura på att det inte står det de vill i trådarna. Eller iaf inte av rätt personer.

Malin: Information wants to be free. En fråga har oftast fått sitt svar på de första tre, fyra inläggen, men dessa inlägg kan ha gett upphov till följdfrår eller berört ett närliggande ämne som trådskaparen eller annan intresserad tar del av och som skull

Petra: Ja det hade varit en najs feature.... som på Facebook

(t+)

Väldigt många som är irriterade i denna tråden. Ni vet vilka ni är.

Andreas A: Och vad är det då som dessa vissa personer inte tycker skall finnas med i trådarna? Jag har i alla fall uppfattat det som att det är off topic-inlägg som åsyftas. Jag tror alltså att dessa inlägg som isåfall ska modereras bort är inlägg som int