Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 16:45Ja det hade varit en helt oförklarlig "tummen upp" eftersom det egentligen inte har nånting med ämnet att göra. Vilket bevisar en sådan funktions absurdhet!
Ja det hade varit en helt oförklarlig "tummen upp" eftersom det egentligen inte har nånting med ämnet att göra. Vilket bevisar en sådan funktions absurdhet!
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 16:47Charlotta: Och hur gör vi med dem som inte får svar på sina frår, för att annat tar över? Jag vill härmed upprepa att jag tror att informationen visst kan flöda fritt, och diskussionsklimatet också kan vara fritt, trots ramar och moderering. Hänvisar ännu
Charlotta: Och hur gör vi med dem som inte får svar på sina frår, för att annat tar över? Jag vill härmed upprepa att jag tror att informationen visst kan flöda fritt, och diskussionsklimatet också kan vara fritt, trots ramar och moderering. Hänvisar ännu
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 16:50Hur ofta händer de att trådskaparen inte får svar på sin fråga?
Hur ofta händer de att trådskaparen inte får svar på sin fråga?
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 16:53AA: Om nån kommer med en lösning på nån annans problem i en tråd så kan man ju öka trovärdigheten i det svaret genom att ge det tummen upp 🙂 Om ett svar får fler "tummen upp" så är ju det till hjälp för den som ställde frågan från början 🙂 Vad är det
AA: Om nån kommer med en lösning på nån annans problem i en tråd så kan man ju öka trovärdigheten i det svaret genom att ge det tummen upp 🙂 Om ett svar får fler "tummen upp" så är ju det till hjälp för den som ställde frågan från början 🙂 Vad är det
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 16:5387000 medlemmar, en halv miljard tidigare trådar i ämnet och trådskaparen får inget svar?! Jag föreslår att nån som känner sig irriterad över detta faktum svarar trådskaparen, eller så får väl trådskaparen ställa om frågan eller så kan det vara så att frå
87000 medlemmar, en halv miljard tidigare trådar i ämnet och trådskaparen får inget svar?! Jag föreslår att nån som känner sig irriterad över detta faktum svarar trådskaparen, eller så får väl trådskaparen ställa om frågan eller så kan det vara så att frå
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 16:55Charlotta läs gärna mitt inlägg igen, lade till lite innan jag läste ditt svar.
Charlotta läs gärna mitt inlägg igen, lade till lite innan jag läste ditt svar.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 16:55Ja inte vet jag!
Men jag vet att folk irriterar sig på saker som är On Topic så det kan inte handla om det.Det är ju som jag har sagt hela tiden. Vissa vill inte se andra, de vill utesluta dom, anmäla, ta bort, censurera, what ever. Det är ju det som in
Ja inte vet jag!
Men jag vet att folk irriterar sig på saker som är On Topic så det kan inte handla om det.
Det är ju som jag har sagt hela tiden. Vissa vill inte se andra, de vill utesluta dom, anmäla, ta bort, censurera, what ever. Det är ju det som in
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 16:56Men eftersom trådskaparen inte var oroad över att trådskapare inte får svar på sina funderingar, så är det kanske inte relevant att vi diskuterar just den potentiella problematiken. I alla fall inte i den här tråden.
Men eftersom trådskaparen inte var oroad över att trådskapare inte får svar på sina funderingar, så är det kanske inte relevant att vi diskuterar just den potentiella problematiken. I alla fall inte i den här tråden.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 16:59Andreas A: För att vissa användare skall censureras krävs en diktatorisk moderator. Jag tror inte att en sådan skulle bli speciellt långvarig i nåt av Funbeats forum, ärligt talat. Det är ju inte riktigt det trådskaparen efterfrågar heller, nånslags censu
Andreas A: För att vissa användare skall censureras krävs en diktatorisk moderator. Jag tror inte att en sådan skulle bli speciellt långvarig i nåt av Funbeats forum, ärligt talat. Det är ju inte riktigt det trådskaparen efterfrågar heller, nånslags censu
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 17:00Charlotta: Då kan du ju svara på min fråga istället då: Varför är det så viktigt att gå ifrån ämnet?
Charlotta: Då kan du ju svara på min fråga istället då: Varför är det så viktigt att gå ifrån ämnet?