Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Henrik - Dessa tummen upp skulle inte vara så mycket värda när du fått ett par tusen av dina polare på FB? Och hur går det för den som blir illa omtyckt av ett gäng?

Kanske en automatisk moderator skulle kunna vara nåt? En som stänger ned diskussioner som genererar mer än 20 inlägg i timmen.

Ibland kan det vara svårt att veta ifall en fråga är seriös eftersom den kan vara felstavad, underligt formulerad eller till och med felaktig.
Vem är det som ska plocka bort felaktiga frår eller frår som redan har fått svar?
Garmingruppen har gjort en lov

Malin skriver: "Då kan du ju svara på min fråga istället då: Varför är det så viktigt att gå ifrån ämnet? "

Nu hamnar jag i ett moraliskt dilemma bortsett från har du slutat att slå din fru-formuleringen. Trådskaparens intentioner verkar inte handla om i

Skulle behövas ett inlägg/en diskussion ang en moderats rättigheter(vissa verkar inte förstå dennes funktion helt, även jag). Som när har en moderator rätt att "städa upp lite" ta bort inlägg/varna medlemmarinlägg etc.

Jag antar att Olle vill tillämpa sv

Vad vet moderatorn om vad jag anser för tråden framåt? Inte ett skit!
Alltså modereras det bort massa saker som jag vill läsa och stämningen kommer att försämras eftersom de som blir censurerade tycker att deras inlägg även ska finnas med i debatten och k

Ok Charlotta, jag ska inte försöka diskutera med dig om du inte vill det.

Hur som helst:
Egentligen ser jag inget problem i att avgöra vad som hör till tråden eller inte. Sådant som inte hör till trådens ämne skall helt enkelt modereras bort. Har man å

Förlåt om jag avbryter bråkandet här, men vill bara påminna om detta:

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=581588

Så illa kan det inte vara här när många, varav några även i denna tråden, stämmer in i hyllningskören?

Personligen vill jag

"Finns det nån möjlighet i dagsläget att anmäla oseriösa eller diskussionsdestruktiva inlägg? Finns det nån som tittar på sådant alls här eller är det bara vilda västern som gäller?" - Nån som känner igen den meningen?

Ska denna tråd vara helt On Topic s

Jag anser inte att Malin Wiks fråga är OT utan snarare right on. Skulle gärna se svar på den.

Edit: Egentligen diskuteras väl många saker här. En är personer som är direkt otrevliga (har jag inte märkt av så ofta) och en är att folk kan "sabba" en tråd