Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 17:35"Egentligen ser jag inget problem i att avgöra vad som hör till tråden eller inte. Sådant som inte hör till trådens ämne skall helt enkelt modereras bort. Har man åsikter om inlägg som blivit bortmodererade kan man alltid hör av sig till moderatorn, som ä
"Egentligen ser jag inget problem i att avgöra vad som hör till tråden eller inte. Sådant som inte hör till trådens ämne skall helt enkelt modereras bort. Har man åsikter om inlägg som blivit bortmodererade kan man alltid hör av sig till moderatorn, som ä
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 17:35Jenny T: Just det - det diskuteras en hel del här. Men det som inte handlar om TS ursprungliga fråga är OT definitionsmässigt!
Jenny T: Just det - det diskuteras en hel del här. Men det som inte handlar om TS ursprungliga fråga är OT definitionsmässigt!
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 17:36Christer S:
Att ta upp en moderators funktion kopplat till huvudämnet "anmäla inlägg" är väl inte långsökt/OT? Snarare en väldig närliggande fundering och utveckling av ämnet.´Tror det är exakt vad Andreas G "frågar efter", vilket jag vet då han och jag
Christer S:
Att ta upp en moderators funktion kopplat till huvudämnet "anmäla inlägg" är väl inte långsökt/OT? Snarare en väldig närliggande fundering och utveckling av ämnet.´Tror det är exakt vad Andreas G "frågar efter", vilket jag vet då han och jag
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 17:37Christer då skriver jag på nytt. Har inget emot när man kretsar kring ursprungsfrågan men är riktigt, riktigt trött på de personer som näst intill avsiktligt spinner iväg.. 😀
Därför är jag fortfarande nyfiken på varför det är så otroligt viktigt att få
Christer då skriver jag på nytt. Har inget emot när man kretsar kring ursprungsfrågan men är riktigt, riktigt trött på de personer som näst intill avsiktligt spinner iväg.. 😀
Därför är jag fortfarande nyfiken på varför det är så otroligt viktigt att få
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 17:41Men isf vad är det ni är så upprörda över som ska modereras här i funbeat?
Jag har varit med ganska länge i funbeat - i ett begränsat antal grupper - men det är ju ytterst sällan det har blivit totalt OT utan precis som här driver konversationen lite men
Men isf vad är det ni är så upprörda över som ska modereras här i funbeat?
Jag har varit med ganska länge i funbeat - i ett begränsat antal grupper - men det är ju ytterst sällan det har blivit totalt OT utan precis som här driver konversationen lite men
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 17:41Jenny i vilka grupper/trådar har det skett - jag måste som sagt säga att jag inte känner igen det?
Jenny i vilka grupper/trådar har det skett - jag måste som sagt säga att jag inte känner igen det?
Quote from Catharina Brattlin on 16 November 2009, 17:44Tack Petra för att Du iaf kommenterade mitt inlägg. 🙂
Fö verkade jag tala för döva öron...
Tack Petra för att Du iaf kommenterade mitt inlägg. 🙂
Fö verkade jag tala för döva öron...
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 17:45Om nån känner ett behov av att endast få svar som är korrekta enligt dennes definition så PM:a nån likasinnes.
Om nån känner ett behov av att endast få svar som är korrekta enligt dennes definition så PM:a nån likasinnes.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 17:47Vad är det som är totalt irrelevant?
De som associerade dit hade en koppling.
Vad är det som är totalt irrelevant?
De som associerade dit hade en koppling.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 17:49Inser att jag inget bra exempel har just nu och det är ju otroligt opedagiskt. Tror mest det handlar om singeltrådarna faktiskt men de kanske är till för det vilket i så fall betyder att jag kanske borde gå ur trots att min status inte ändrats.
Inser att jag inget bra exempel har just nu och det är ju otroligt opedagiskt. Tror mest det handlar om singeltrådarna faktiskt men de kanske är till för det vilket i så fall betyder att jag kanske borde gå ur trots att min status inte ändrats.