Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 17:50Det är väl bara att kolla denna tråd? Jag har då inga problem att hitta dem, men de ska kanske tolkas som "humorinlägg" och den sortens humor saknar jag och skäms inte över det heller.
/Fredrik
Det är väl bara att kolla denna tråd? Jag har då inga problem att hitta dem, men de ska kanske tolkas som "humorinlägg" och den sortens humor saknar jag och skäms inte över det heller.
/Fredrik
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 17:53Antagligen har du inte upptäckt sådana urspårningar Christer, för att det inte stör dig. Du ignorerar det väl, eller läser förbi, eller vad man nu blir tipsad att göra när trådar spårar ur.
Själv har jag stött på flera sådana trådar i löpforumet (det är
Antagligen har du inte upptäckt sådana urspårningar Christer, för att det inte stör dig. Du ignorerar det väl, eller läser förbi, eller vad man nu blir tipsad att göra när trådar spårar ur.
Själv har jag stött på flera sådana trådar i löpforumet (det är
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 17:58Urspårade trådar finns. Tror dig Malin och tror dig Jenny T trots att du inte kände dig pedagiskt korrekt.
En moderator skulle ha att göra ett tag framåt 🙂
Urspårade trådar finns. Tror dig Malin och tror dig Jenny T trots att du inte kände dig pedagiskt korrekt.
En moderator skulle ha att göra ett tag framåt 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 17:59Skapa en sluten grupp och var moderator i den.
Det fungerar jättebra. Jag har flera grupper som jag modererar i.
Skapa en sluten grupp och var moderator i den.
Det fungerar jättebra. Jag har flera grupper som jag modererar i.
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 18:04Men trådar kan ju spåra ur på flera sätt. Det fanns inget i det ursprungliga inlägget i denna tråd som antydde att vi skulle diskutera hur det skulle kunna vara - bara en fråga hur det fungerade!
Sen är det också en fråga om NÄR det spårar ur och vilken
Men trådar kan ju spåra ur på flera sätt. Det fanns inget i det ursprungliga inlägget i denna tråd som antydde att vi skulle diskutera hur det skulle kunna vara - bara en fråga hur det fungerade!
Sen är det också en fråga om NÄR det spårar ur och vilken
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 18:21Christer S: Syftet med ursprungsinlägget är att få bukt med oseriös beteende på sidan. Punkt. Allt som sen tagits upp är olika alternativ på HUR få bukt på det. Som en del argumenterar emot. Det är inget urspårande. Det har dock varit en del förrvirring v
Christer S: Syftet med ursprungsinlägget är att få bukt med oseriös beteende på sidan. Punkt. Allt som sen tagits upp är olika alternativ på HUR få bukt på det. Som en del argumenterar emot. Det är inget urspårande. Det har dock varit en del förrvirring v
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 18:32Röstar på David
Dom som vill ha en moderator skaffa en egen grupp och håll till där när ni vill ha "seriösa svar" på era frår.
Röstar på David
Dom som vill ha en moderator skaffa en egen grupp och håll till där när ni vill ha "seriösa svar" på era frår.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 18:33Du kan enbart låsa trådarna i din egen grupp. Jag gör det när jag inte gillar personangreppen och ifall trådarna spårar ur.
Det fria ordet är inte föråldrat.
Du kan enbart låsa trådarna i din egen grupp. Jag gör det när jag inte gillar personangreppen och ifall trådarna spårar ur.
Det fria ordet är inte föråldrat.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 18:36BILD:http://anonymtpar.blogg.se/images/2008/citationstecken2_10287549.jpg
När riket styrs med lätt hand
är folket tillfreds
När riket styrs med fast hand
är folket beräknandeLyckan vilar på eländet
eländet lurar under lyckan
Vem vet var det slutar?
Finn
BILD:http://anonymtpar.blogg.se/images/2008/citationstecken2_10287549.jpg
När riket styrs med lätt hand
är folket tillfreds
När riket styrs med fast hand
är folket beräknande
Lyckan vilar på eländet
eländet lurar under lyckan
Vem vet var det slutar?
Finn
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 18:37Petra: Hur vet du att vad TS menade med "Finns det nån möjlighet i dagsläget att anmäla oseriösa eller diskussionsdestruktiva inlägg? Finns det nån som tittar på sådant alls här eller är det bara vilda västern som gäller?" var "...att få bukt med oseriö
Petra: Hur vet du att vad TS menade med "Finns det nån möjlighet i dagsläget att anmäla oseriösa eller diskussionsdestruktiva inlägg? Finns det nån som tittar på sådant alls här eller är det bara vilda västern som gäller?" var "...att få bukt med oseriö