Quote from j sollerman on 16 November 2009, 19:30Bettan, var har Sylvia skrivit att trådar inte får startas? Jag måste missat de.
Bettan, var har Sylvia skrivit att trådar inte får startas? Jag måste missat de.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 19:31Såvida ditt mellannamn inte är Sylvia så var det inte dig jag adresserade just nu Kalle.
Såvida ditt mellannamn inte är Sylvia så var det inte dig jag adresserade just nu Kalle.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 19:35Sylvia: Jag har inte fått svar på en fråga jag ställde tidigare idag =0) Men den är nog lite klurig... så jag ger den några dagar 😀
Sylvia: Jag har inte fått svar på en fråga jag ställde tidigare idag =0) Men den är nog lite klurig... så jag ger den några dagar 😀
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 19:36Du kan ju upplysa mig om var jag hittar den tråden.
Du kan ju upplysa mig om var jag hittar den tråden.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 19:36Eftersom du frågar Sylvia, jag lovordar kalendern. Forumet har fortfarande föråldrat upplägg där många önskar reformering.
Eftersom du frågar Sylvia, jag lovordar kalendern. Forumet har fortfarande föråldrat upplägg där många önskar reformering.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 19:36Onekligen finns inget behov av moderator.
Det funkar superbra som det är. Man kan hitta brister i dagens variant och sen förstora dem till oigenkännlighet eller göra regel av undantaget.Ni som startar trådar och är missnöjda över hur de utvecklas, styr
Onekligen finns inget behov av moderator.
Det funkar superbra som det är. Man kan hitta brister i dagens variant och sen förstora dem till oigenkännlighet eller göra regel av undantaget.
Ni som startar trådar och är missnöjda över hur de utvecklas, styr
Quote from Catharina Brattlin on 16 November 2009, 19:38Du måste ha längtat efter det Bettan? 😉
Som Kalle skriver; var har jag skrivit att trådar inte får startas och frår inte får ställas?
Jag, till skillnad från t ex Dig Bettan, brukar mer än gärna tipsa om saker och ting när gamla, likväl som nya, medle
Du måste ha längtat efter det Bettan? 😉
Som Kalle skriver; var har jag skrivit att trådar inte får startas och frår inte får ställas?
Jag, till skillnad från t ex Dig Bettan, brukar mer än gärna tipsa om saker och ting när gamla, likväl som nya, medle
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 19:39verkar som att NEJ till moderator leder.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=584766
verkar som att NEJ till moderator leder.
Quote from Catharina Brattlin on 16 November 2009, 19:39Henrik, Din fråga måste jag ha missat. Show me! 😉
Henrik, Din fråga måste jag ha missat. Show me! 😉
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 19:46Bettan, vi väntar..
Bettan, vi väntar..