Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:09Kalle ser mycket gladare ut.
Kalle ser mycket gladare ut.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:09Bettan använder sig nog av funktionen ignorera Kalle.
Vi som är för moderatorer vet bevisligen hur att använda detta också.
Bettan använder sig nog av funktionen ignorera Kalle.
Vi som är för moderatorer vet bevisligen hur att använda detta också.
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 20:13Jag tror Bettan letar efter en tråd där Sylvia har varit elak mot henne.
Jag tror Bettan letar efter en tråd där Sylvia har varit elak mot henne.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:15Vilka man anser mindre friska i skallen och ovärdiga som vänner finns bland inläggen men lagras i skallen utan åtkomst för moderatorer. Bevisligen är de inte samma för mig som för andra och då kan det väl vara fint att även de får prata?
Vilka man anser mindre friska i skallen och ovärdiga som vänner finns bland inläggen men lagras i skallen utan åtkomst för moderatorer. Bevisligen är de inte samma för mig som för andra och då kan det väl vara fint att även de får prata?
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:21Sylvia är som mamma till alla barnen och det är i det närmaste kriminellt att anklaga henne för några felaktigheter på Funbeat. Och det var inte ironi för er som undrar.
Sylvia är som mamma till alla barnen och det är i det närmaste kriminellt att anklaga henne för några felaktigheter på Funbeat. Och det var inte ironi för er som undrar.
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 20:23De tycker jag med =)
De tycker jag med =)
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:36Bettan: Jag tror Sylvia ofta hänvisar till redan existerande frår/diskussioner om en fråga kommer upp som "redan anses besvarad". Om än att det säkert är nåt rörigt för en person att hitta själva svaret i ofta långa diskussioner.
Bettan: Jag tror Sylvia ofta hänvisar till redan existerande frår/diskussioner om en fråga kommer upp som "redan anses besvarad". Om än att det säkert är nåt rörigt för en person att hitta själva svaret i ofta långa diskussioner.
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 20:43Hon skulle kunna strunta i att svara alls och ägna sig åt träning också!
Hon skulle kunna strunta i att svara alls och ägna sig åt träning också!
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:48Genom sökfunktionen så går det att hitta lämpliga nyckelord som är sökbara.
220-, hälsporre, benhinnor, löparknä, sadelhöjd, SPAM, KBT, vilka hjul är några som är bra.
Genom sökfunktionen så går det att hitta lämpliga nyckelord som är sökbara.
220-, hälsporre, benhinnor, löparknä, sadelhöjd, SPAM, KBT, vilka hjul är några som är bra.
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 20:49KBT?`
KBT?`