Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:50Christer S.
Nu har du fått det till att jag har angripit Sylvia, vilket jag inte har.
Är du nöjd med om jag blir övertydlig och säger att det går att tolka på både ditt sätt och mitt..?
Anledningen till att jag nämner "TS och mig" är för att du blanda
Christer S.
Nu har du fått det till att jag har angripit Sylvia, vilket jag inte har.
Är du nöjd med om jag blir övertydlig och säger att det går att tolka på både ditt sätt och mitt..?
Anledningen till att jag nämner "TS och mig" är för att du blanda
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:52Vem har tolkningsföreträde? Det finns några andra som ofta tolkar inlägg men det gör Belsebub också när h*n läser bibeln.
Vem har tolkningsföreträde? Det finns några andra som ofta tolkar inlägg men det gör Belsebub också när h*n läser bibeln.
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 20:54Jag har inte tolkningsföreträde.
Jag har inte tolkningsföreträde.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:54Patetiskt och sitta och tro saker i en tråd som den här.
Patetiskt och sitta och tro saker i en tråd som den här.
Quote from Catharina Brattlin on 16 November 2009, 20:54Oj, vad här händer saker medans man läser läxorna med barnen! Tack för alla snälla ord! 🙂
Petra, jag måste dessvärre göra Dig besviken. Jag hänvisar aldrig till redan avklarade diskussioner när jag önskar svara på en medlems undran. Så som Du "tror". L
Oj, vad här händer saker medans man läser läxorna med barnen! Tack för alla snälla ord! 🙂
Petra, jag måste dessvärre göra Dig besviken. Jag hänvisar aldrig till redan avklarade diskussioner när jag önskar svara på en medlems undran. Så som Du "tror". L
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:56Var det bara jag som tyckte att Christer S åsikt/tolkning av "mig och TS som ett team" inte riktigt hörde hit?
Var det fel av mig att be hnm ta konstiga sidospår på ett PM nästa gång?
Var det bara jag som tyckte att Christer S åsikt/tolkning av "mig och TS som ett team" inte riktigt hörde hit?
Var det fel av mig att be hnm ta konstiga sidospår på ett PM nästa gång?
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 20:56Känns lite tråkigt att det är så vanligt att efterfråga censur i olika former. Om nån beter sig på ett dumt sätt är det väl bättre att påpeka det för den personen?
Känns lite tråkigt att det är så vanligt att efterfråga censur i olika former. Om nån beter sig på ett dumt sätt är det väl bättre att påpeka det för den personen?
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 20:59Ja de va de Petra.
Ja de va de Petra.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 21:01Då kan vi inte följa tråden om allt ska tagas i PM.
Då kan vi inte följa tråden om allt ska tagas i PM.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 21:06Christer S verkar inte vilja sluta komma med småaktigheter, jaja jag får väl ignorera.
Christer S verkar inte vilja sluta komma med småaktigheter, jaja jag får väl ignorera.