Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu har jag aldrig varit inne i Singelgruppen - har inte varit singel på 40 år ungefär - men jag inbillar mig att det är lite tramsigare där! Pss som det är lite tramsigare i Prat än tex löpning eller triathlon-grupperna

Sylvia: om jag hade skrivit såhär hade det varit bättre?

"Bettan jag tror det du sett är att Silvia, i all välmening/för att hjälpa, har hänvisat till redan existerande diskussioner/redan ställda frår"

Förstår du hur jag menar...?

Ska inte du vilja ta

Hur seriös kan singelgruppen vara?

AT: jag har humor, men det var inte roligt i sammanhanget. Plus att det var ett rätt tramsigt svar på en seriös fråga. Det är allmänt vedertaget vad hel och ren betyder.

Jenny T: Exakt.

Om ni skriver PM så missar vi andra massa kul.

Ja men SINGEL-forumet kan man omöjligen referera till i svepande Funbeat-sammanhang! Hela singelgruppen i sig är OT och tramsig i sin grund. Det är ju knappast där man söker information om nånting seriöst öht. Väl? Det är liksom som att säga att prat-grup

Jenny: Jag tolkar det som om personen undrar vad du _egentligen_ menar. Att "hel och ren" är ett vanligt uttryck räcker inte nödvändigtvis för att alla ska förstå vad du menar och var du drar gränsen.
Jag skulle t.o.m. vilja påstå att ditt påstående verka

*gaaaah*
Tur man är stadgad sambo om det dessutom finns regler på _vilken_ humor som är kul också... (#)

Charlotta, jag använde det som exempel därför att det var det som slog mig först och det är ett ganska talande exempel för när nån avsiktligt gör tråden oseriös. Även i singelgruppen kan väl seriösa frår få komma upp. I det här fallet var det nån som undr