Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 21:23Nu har jag aldrig varit inne i Singelgruppen - har inte varit singel på 40 år ungefär - men jag inbillar mig att det är lite tramsigare där! Pss som det är lite tramsigare i Prat än tex löpning eller triathlon-grupperna
Nu har jag aldrig varit inne i Singelgruppen - har inte varit singel på 40 år ungefär - men jag inbillar mig att det är lite tramsigare där! Pss som det är lite tramsigare i Prat än tex löpning eller triathlon-grupperna
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 21:25Sylvia: om jag hade skrivit såhär hade det varit bättre?
"Bettan jag tror det du sett är att Silvia, i all välmening/för att hjälpa, har hänvisat till redan existerande diskussioner/redan ställda frår"
Förstår du hur jag menar...?
Ska inte du vilja ta
Sylvia: om jag hade skrivit såhär hade det varit bättre?
"Bettan jag tror det du sett är att Silvia, i all välmening/för att hjälpa, har hänvisat till redan existerande diskussioner/redan ställda frår"
Förstår du hur jag menar...?
Ska inte du vilja ta
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 21:25Hur seriös kan singelgruppen vara?
Hur seriös kan singelgruppen vara?
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 21:26AT: jag har humor, men det var inte roligt i sammanhanget. Plus att det var ett rätt tramsigt svar på en seriös fråga. Det är allmänt vedertaget vad hel och ren betyder.
AT: jag har humor, men det var inte roligt i sammanhanget. Plus att det var ett rätt tramsigt svar på en seriös fråga. Det är allmänt vedertaget vad hel och ren betyder.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 21:26Jenny T: Exakt.
Jenny T: Exakt.
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 21:26Om ni skriver PM så missar vi andra massa kul.
Om ni skriver PM så missar vi andra massa kul.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 21:27Ja men SINGEL-forumet kan man omöjligen referera till i svepande Funbeat-sammanhang! Hela singelgruppen i sig är OT och tramsig i sin grund. Det är ju knappast där man söker information om nånting seriöst öht. Väl? Det är liksom som att säga att prat-grup
Ja men SINGEL-forumet kan man omöjligen referera till i svepande Funbeat-sammanhang! Hela singelgruppen i sig är OT och tramsig i sin grund. Det är ju knappast där man söker information om nånting seriöst öht. Väl? Det är liksom som att säga att prat-grup
Quote from ellen olsson on 16 November 2009, 21:28Jenny: Jag tolkar det som om personen undrar vad du _egentligen_ menar. Att "hel och ren" är ett vanligt uttryck räcker inte nödvändigtvis för att alla ska förstå vad du menar och var du drar gränsen.
Jag skulle t.o.m. vilja påstå att ditt påstående verka
Jenny: Jag tolkar det som om personen undrar vad du _egentligen_ menar. Att "hel och ren" är ett vanligt uttryck räcker inte nödvändigtvis för att alla ska förstå vad du menar och var du drar gränsen.
Jag skulle t.o.m. vilja påstå att ditt påstående verka
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 21:28*gaaaah*
Tur man är stadgad sambo om det dessutom finns regler på _vilken_ humor som är kul också... (#)
*gaaaah*
Tur man är stadgad sambo om det dessutom finns regler på _vilken_ humor som är kul också... (#)
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 21:30Charlotta, jag använde det som exempel därför att det var det som slog mig först och det är ett ganska talande exempel för när nån avsiktligt gör tråden oseriös. Även i singelgruppen kan väl seriösa frår få komma upp. I det här fallet var det nån som undr
Charlotta, jag använde det som exempel därför att det var det som slog mig först och det är ett ganska talande exempel för när nån avsiktligt gör tråden oseriös. Även i singelgruppen kan väl seriösa frår få komma upp. I det här fallet var det nån som undr