Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Petra, nej, jag vill inte ta det i PM, och då gör jag inte det. Skulle jag, mot förmodan känna behov av det, så hade jag givetvis gjort det.

Och nej, det hade inte varit bättre, eftersom det inte stämmer en milimeter med hur jag "är" på forumet.

Återige

Folk kan vara så humorlösa ibland.

För min del får ni gärna moderera eller radera singelgruppen. I dagsläget är den för kladdig för min smak, så jag har valt att inte sätta min fot där. Men jag förmodar att gruppen är poppis med tanke på att det pumpas fram inlägg i parti och minut, så någ

Fredrik G: det stod mer men det är det här jag minns. Ville personen veta vad man menar med hel och ren så räcker det att fråga det utan att förlöjliga sig över mitt svar.

AT: du får ha vilken humor du vill och vi kan säkert ha lite samma humor ibland oc

Sylvia: Ber om ursäkt för att jag trodde du gjorde nåt av all välmening. Jag påstår inte, jag tror.

Med all respekt; men jag hoppas vi inte har denna diskussion kring moderering pga trams i "singel" eller "prat"?

Jag inbillar mig att de grupperna är skapade för att få bort det flamsigaste ur de andra trådarna...?

Jenny; Ryckt ur sitt sammanhang var de

Klart att de va humor.

Bettan verkar ha lämnat skutan.

Men i sitt sammanhang så var det bara tradigt... och om ni har humor så hade ni också förstått det om ni läst tråden 😉

Jenny, OK, nån gång under mina snart fyra år har det säkert hänt. Men fick Du hjälp den gången är jag den första att glädjas med dig. 🙂

Whatever Petra. Nåt frågetecken ser inte jag iaf:

"Bettan: Jag tror Sylvia ofta hänvisar till redan existerande frå

Herregud! Här har man suttit på betald arbetstid på funbeat hela dagen men är man o tränar 1,5 ynka timmar så har en tråd typ 60 inlägg? Om absolut ingenting.

Bettan hit o Bettan dit ärligt talat orkade jag inte läsa hälften och i princip alla är ju min