Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag tyckte Bettans inlägg var otroligt spydigt o nedsättande mot Sylvia och det skulle absolut modereras bort om vi hade haft nån!

Bettan jag har inga problem.

Men Du lär få problem med att hitta "många trådar" där jag säger till TS att svaret redan är givet.

Och ja, jag är hellre en ängelmamma än nån som sitter som på nålar i väntan på att angripa/anklaga nån annan. Vilket Du mås

Vem är det som gör gällande vad som följer tråden eller inte?
Den som skriver inlägget eller läsaren som inte ens vet vad som ligger bakom inlägget?

Malin och Fredrik:

Tack, härligt att ni avlutar min kväll med en positiv anda inför grunddiskussionen..

Malin W,
Jag tror inte det finns nån här som är emot ett förbättrat Funbeat. Varför tror du det?
Innan din litania efterlyste jag da argument för ett mer styrt Funbeat.

Jag vet ju inte hur det är med andra men jag välkomnar alla förbättringar. Och motar

Jag hoppas att det kommer bli ordentliga profiler av deltagarna i den här diskussionen så att avtrycket i FB-historien inte bara blir den att anmäla/censurera andra medlemmar.

Vissa har ingen information om sig själva utan verkar mest gilla att vara anonyma åsiktmaskiner.

Då skall vi se...

Givetvis så står jag fortfarande för mina inledande tankar men för att runda av min egen inblandning i den här tråden som numera inte ger mig så mycket mer...

Jag har genom diskussionen fått en hyfsat klar bild av läget och era åsikter

Personligen anser jag att den här tråden trots allt är ett ganska tt exempel på en debatt som är minst sagt animerad, jag själv har väl bidragit stundom, men ändå inte spårar ur helt, även om det kanske är på gränsen ibland.

Det stärker mig trots allt i

Sylvia detta är ett citat som står bredvid samma bild som du har på nuvarande identitet. Om ni inte är två som delar samma login-uppgifter så utgick jag från att detta inlägget var skrivet av dig:

"Fö hade vi väl kunnat leta upp alla de ändlösa trådarna,