Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 10:02Sånt kan så lätt hända när man börjar bli till åren.
Sånt kan så lätt hända när man börjar bli till åren.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 10:08christer c; Din länk visade ett bra sätt att gå ifrån trådskaparens frågeställning.
Om man vill veta vilken film man ska välja så vill man ju ha svar på detta i första hand.Fast å andra sidan så kom ett svar direkt så därför spelar det kanske ingen ro
christer c; Din länk visade ett bra sätt att gå ifrån trådskaparens frågeställning.
Om man vill veta vilken film man ska välja så vill man ju ha svar på detta i första hand.
Fast å andra sidan så kom ett svar direkt så därför spelar det kanske ingen ro
Quote from Catharina Brattlin on 17 November 2009, 10:10Bettan då ska Du få Ditt svar; nej, jag har inga som helst problem med att ha varit med länge. Tvärtom tycker jag. Jag har själv fått mycket ny kunskap, tipsat andra som kanske har fått aha-upplevelser samt lärt känna många trevliga människor. Nöjd med sv
Bettan då ska Du få Ditt svar; nej, jag har inga som helst problem med att ha varit med länge. Tvärtom tycker jag. Jag har själv fått mycket ny kunskap, tipsat andra som kanske har fått aha-upplevelser samt lärt känna många trevliga människor. Nöjd med sv
Quote from Elias Engqvist on 17 November 2009, 10:40Oj, nu började det blinka ovanför huvudet! Det var ett ljus som gick upp! Så kan det ju vara ja...
Oj, nu började det blinka ovanför huvudet! Det var ett ljus som gick upp! Så kan det ju vara ja...
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 10:42Undrar helt försynt om jag har varit ohyfsad och oanständig i nåt av mina inlägg? I så fall ber jag om ursäkt.
Undrar helt försynt om jag har varit ohyfsad och oanständig i nåt av mina inlägg? I så fall ber jag om ursäkt.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 10:44Men hur gamla är ni... 🙂
Men hur gamla är ni... 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 17 November 2009, 10:47Hehe, ja, det kan man ju undra. Min ålder står på min profilsida. 😉
Hehe, ja, det kan man ju undra. Min ålder står på min profilsida. 😉
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 10:52När nån i denna typen av forum efterfrågar nån form av censur/moderatorfunktionalitet tror jag det kan bero på nåt av följande. Lite amatörpsykologi och gissningar från min sida. Jag är ledig från jobbet idag... 😀
1. Man är frustrerad över att folk inte
När nån i denna typen av forum efterfrågar nån form av censur/moderatorfunktionalitet tror jag det kan bero på nåt av följande. Lite amatörpsykologi och gissningar från min sida. Jag är ledig från jobbet idag... 😀
1. Man är frustrerad över att folk inte
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 10:5913. Folk ägnar sig åt att lägga in trams och totalt irrelevanta inlägg.
/F
13. Folk ägnar sig åt att lägga in trams och totalt irrelevanta inlägg.
/F
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 11:0914 Man är helt anonym och färglös
14 Man är helt anonym och färglös