Quote from Catharina Brattlin on 17 November 2009, 09:11Bettan, nejdå, inte såg jag det som ett påhopp, det Du skrev. Absolut inte! Det var ett förslag från mig. Mtp de parallella trådarna som redan avhandlas med liknande innehåll.
Vad jag funderade på är varför Du, utan att ens vara särskilt aktiv i andra tr
Bettan, nejdå, inte såg jag det som ett påhopp, det Du skrev. Absolut inte! Det var ett förslag från mig. Mtp de parallella trådarna som redan avhandlas med liknande innehåll.
Vad jag funderade på är varför Du, utan att ens vara särskilt aktiv i andra tr
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 09:31Bästa Sylvia tillåt mig åter igen att citera din egen avatar:
"Och ja, jag är hellre en ängelmamma än nån som sitter som på nålar i väntan på att angripa/anklaga nån annan. Vilket Du måste ha gjort sen Du första gången lyfte saken i Bullens tråd, men som
Bästa Sylvia tillåt mig åter igen att citera din egen avatar:
"Och ja, jag är hellre en ängelmamma än nån som sitter som på nålar i väntan på att angripa/anklaga nån annan. Vilket Du måste ha gjort sen Du första gången lyfte saken i Bullens tråd, men som
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 09:34Spännande att de som gillar idén om moderator verkar vara de som inte kan hålla sig på rätt sida om hyfs och anständighet själva.
Spännande att de som gillar idén om moderator verkar vara de som inte kan hålla sig på rätt sida om hyfs och anständighet själva.
Quote from Elias Engqvist on 17 November 2009, 09:36Frågan som dyker upp i mitt lilla huvud är då: "Bettan, vad gör du egentligen på funbeat?"
Jag menar, du reggar ingen träning, jag har inte sett dig i nåt forum innan denna tråd.
Du har, som sagt, ingen info om dig själv lagrad. Kom du bara hit för att
Frågan som dyker upp i mitt lilla huvud är då: "Bettan, vad gör du egentligen på funbeat?"
Jag menar, du reggar ingen träning, jag har inte sett dig i nåt forum innan denna tråd.
Du har, som sagt, ingen info om dig själv lagrad. Kom du bara hit för att
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 09:40Kan börja på T och sluta på roll.
Kan börja på T och sluta på roll.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 09:43Ett kontrolltroll?
Ett kontrolltroll?
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 09:47Japp o nu saknas bara svarta pantern o gula kycklingen - är dom ute och cyklar? 26 blajinlägg kvar till mina gissade 30. Normalt läser jag inte blåsmurfgänget men jag gjorde ett litet undantag. Och haft mycket nöje 😀 😀
Men nu ska jag ut på MTB:n så bl
Japp o nu saknas bara svarta pantern o gula kycklingen - är dom ute och cyklar? 26 blajinlägg kvar till mina gissade 30. Normalt läser jag inte blåsmurfgänget men jag gjorde ett litet undantag. Och haft mycket nöje 😀 😀
Men nu ska jag ut på MTB:n så bl
Quote from Elias Engqvist on 17 November 2009, 09:50Förutom denna tråd är det bara den här http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=572682 som jag hittar inlägg från dig Bettan. I Singelgruppen, Vad är det på TV.
(Och det är inte särskilt smickrande inlägg heller, till skillnad från min bländan
Förutom denna tråd är det bara den här http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=572682 som jag hittar inlägg från dig Bettan. I Singelgruppen, Vad är det på TV.
(Och det är inte särskilt smickrande inlägg heller, till skillnad från min bländan
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 09:52Ut på MTB? Hmm ... jag skulle just sätta en femma på att du skulle iväg och träna på SATS.
Ut på MTB? Hmm ... jag skulle just sätta en femma på att du skulle iväg och träna på SATS.
Quote from Elias Engqvist on 17 November 2009, 09:58Nu blandar du ihop Bettan och Petra!
Nu blandar du ihop Bettan och Petra!