Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 11:19Jag skulle nog säga att en väldigt stor del av ovan nämnda punkter är generella för båda sidor i den här diskussionen.
Jag skulle nog säga att en väldigt stor del av ovan nämnda punkter är generella för båda sidor i den här diskussionen.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 11:29Lite komiskt att de hårdaste personangreppen kommer från båda sidor i just denna tråd. Den här tråden behöver tydligen en moderator mer än övriga FB.
I löpgruppens trådar förekommer väl mest ett och annat skämt (försök till) som kanske inte passar in. Me
Lite komiskt att de hårdaste personangreppen kommer från båda sidor i just denna tråd. Den här tråden behöver tydligen en moderator mer än övriga FB.
I löpgruppens trådar förekommer väl mest ett och annat skämt (försök till) som kanske inte passar in. Me
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 11:34Sylvia, Malin, Rolf, Christer och Charlotta, var vänliga och håll er till ämnet.
Sylvia, Malin, Rolf, Christer och Charlotta, var vänliga och håll er till ämnet.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 11:44Ursäkta en OT kommentar, men nu är det ofrånkomligt att spekulationer kring vem som är Moderator (fb) är högst intressanta. Får invänta ytterligare några formuleringar från vederbörande, därefter ska det nog gå att lösa. Spontant tänker jag på mr Shapiro
Ursäkta en OT kommentar, men nu är det ofrånkomligt att spekulationer kring vem som är Moderator (fb) är högst intressanta. Får invänta ytterligare några formuleringar från vederbörande, därefter ska det nog gå att lösa. Spontant tänker jag på mr Shapiro
Quote from j sollerman on 17 November 2009, 11:52De är troligen Bettan
De är troligen Bettan
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:00Upptäcker att väldigt många väljer att kalla denna "diskussion" för "tråd" och skaparen för "trådskaparen". För de som inte vet så kommer det uttrycket från "modernare" forum där det finns moderator som städar upp vid ohållbart långt trams, stänger alldel
Upptäcker att väldigt många väljer att kalla denna "diskussion" för "tråd" och skaparen för "trådskaparen". För de som inte vet så kommer det uttrycket från "modernare" forum där det finns moderator som städar upp vid ohållbart långt trams, stänger alldel
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:04Petra,
Vad konstigt du uppför dig.
Petra,
Vad konstigt du uppför dig.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:08Censur modernt?
Om vi kallar detta för en tråd, diskussion eller pajkastning är väl ointressant så länge vi förstår vad som avses?
Eller är det en moderators uppgift att stoppa de inlägg som använder felaktiga fackuttryck?
Kanske ska bara en liten k
Censur modernt?
Om vi kallar detta för en tråd, diskussion eller pajkastning är väl ointressant så länge vi förstår vad som avses?
Eller är det en moderators uppgift att stoppa de inlägg som använder felaktiga fackuttryck?
Kanske ska bara en liten k
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:14Vissa borde iaf skämmas över att använda ordet "tråd/ TS". De vet vilka de är.
Vissa borde iaf skämmas över att använda ordet "tråd/ TS". De vet vilka de är.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:16Petra, vart vill du komma?
Jag får svårare och svårare att förstå din avsikt men kanske är den bara att klaga?
På allt du kan komma på?
Eller vad var avsikten med att börja diskutera om det är rätt eller inte att kalla detta för en tråd?
Petra, vart vill du komma?
Jag får svårare och svårare att förstå din avsikt men kanske är den bara att klaga?
På allt du kan komma på?
Eller vad var avsikten med att börja diskutera om det är rätt eller inte att kalla detta för en tråd?