Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:20Endast skräddare får använda ordet "tråd", alla som bryter mot det gör fel och är oförstående idioter.
Kan vi inte ha det som en regel, åtminstone i denna tråd och i diskussioner på andra moderna forum?
Endast skräddare får använda ordet "tråd", alla som bryter mot det gör fel och är oförstående idioter.
Kan vi inte ha det som en regel, åtminstone i denna tråd och i diskussioner på andra moderna forum?
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:23Edit: Feltänkt.
Edit: Feltänkt.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:26Jag börjar ana ett taktiskt grepp från modereringsfalangen. Genom att göra allt knasigare inlägg visar de själva på behovet av moderering. Att de sen faller på eget grepp är jag oklar på om de har listat ut ännu, men den som lever får se.
Jag börjar ana ett taktiskt grepp från modereringsfalangen. Genom att göra allt knasigare inlägg visar de själva på behovet av moderering. Att de sen faller på eget grepp är jag oklar på om de har listat ut ännu, men den som lever får se.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:27Mitt inlägg handlar fortfarande om viljan att utveckla ett bättre lättöverskådligt funbeatforum, sk "modernare" utan överdriven mängd oseriöst pladdersnack. Vad handlar era om, AT och Fredrik?
Mitt inlägg handlar fortfarande om viljan att utveckla ett bättre lättöverskådligt funbeatforum, sk "modernare" utan överdriven mängd oseriöst pladdersnack. Vad handlar era om, AT och Fredrik?
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:31Det är inget fel på moderering.
Moderering != Censur
Frågan är om det behövs på fb, och det tycker inte jag.För övrigt är jag för trådade diskussioner. Det är den funktionen från gamla Puls (för att jämföra med ett träningsforum) som jag saknar mest.
Det är inget fel på moderering.
Moderering != Censur
Frågan är om det behövs på fb, och det tycker inte jag.
För övrigt är jag för trådade diskussioner. Det är den funktionen från gamla Puls (för att jämföra med ett träningsforum) som jag saknar mest.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:33Petra,
Mina inlägg handlar om att skapa ett bättre Funbeat än det du vill skapa. Häng med på den förbättringsresan istället för att fastna i det omoderna harvandet av vilka benämningar som är dkända, medeltida tankar om styrning av det som inte behöver st
Petra,
Mina inlägg handlar om att skapa ett bättre Funbeat än det du vill skapa. Häng med på den förbättringsresan istället för att fastna i det omoderna harvandet av vilka benämningar som är dkända, medeltida tankar om styrning av det som inte behöver st
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:39Förstår att jag måste läsa fler diskussioner på Funbeat, jag har aldrig sett den här sortens påhopp och oseriösa inlägg förut.
Alltså innan jag läste tråden: Anmäla oseriösa inlägg/debattörer? 😉
Förstår att jag måste läsa fler diskussioner på Funbeat, jag har aldrig sett den här sortens påhopp och oseriösa inlägg förut.
Alltså innan jag läste tråden: Anmäla oseriösa inlägg/debattörer? 😉
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:42Datorer har juh den nästan magiska förmågan att man skulle kunna ha både trädstruktur (det som vissa kallat trådad) och en mer linjär struktur (sorterad på förslagsvis tid för skapandet av inlägg).
Man skulle juh kunna låta användaren välja layout. Båda h
Datorer har juh den nästan magiska förmågan att man skulle kunna ha både trädstruktur (det som vissa kallat trådad) och en mer linjär struktur (sorterad på förslagsvis tid för skapandet av inlägg).
Man skulle juh kunna låta användaren välja layout. Båda h
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:43Fredrik N, se tex på vad David G skriver. Nåt saknas i sättet att disskutera här på forumet. "Trådade diskussioner tex."Det är ett exempel på nåt som skulle göra detta forum bättre, lättare överskådligt som leder till mindre missförstånd som i sin tur gör
Fredrik N, se tex på vad David G skriver. Nåt saknas i sättet att disskutera här på forumet. "Trådade diskussioner tex."Det är ett exempel på nåt som skulle göra detta forum bättre, lättare överskådligt som leder till mindre missförstånd som i sin tur gör
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 12:47Anders F. (t+)
Anders F. (t+)