Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 14:58Och det där var inte personligt C.S?
Och det där var inte personligt C.S?
Quote from Elias Engqvist on 17 November 2009, 15:00Jo iom att jag nämnde ett namn så var det personligt! Alldeles riktigt Manne!
Jo iom att jag nämnde ett namn så var det personligt! Alldeles riktigt Manne!
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 15:02Tack Manne.
Fredrik N. Ang rikslarm, finns det nån regel på att det måste svaras idag? och inte imorn eller nästa vecka eller så? Jag tycker fortfarande att det var positiva inlägg av dig och Malin.
Tack Manne.
Fredrik N. Ang rikslarm, finns det nån regel på att det måste svaras idag? och inte imorn eller nästa vecka eller så? Jag tycker fortfarande att det var positiva inlägg av dig och Malin.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 15:07Petra,
Det behöver aldrig besvaras. Jag är fullt tillfreds med ditt argument om att moderation behövs för att det är modernt.
Petra,
Det behöver aldrig besvaras. Jag är fullt tillfreds med ditt argument om att moderation behövs för att det är modernt.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 15:12Efter att ha skummat igenom tråden kommer jag fram till följande: Det är många här med för mycket fritid. Ut och träna istället!
Efter att ha skummat igenom tråden kommer jag fram till följande: Det är många här med för mycket fritid. Ut och träna istället!
Quote from Elias Engqvist on 17 November 2009, 15:14Jag har redan tränat 2 pass idag! Hur många har du tränat?
Jag har redan tränat 2 pass idag! Hur många har du tränat?
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 15:14Fredrik N: Om du tänker på "tråd-inlägget" så var det inte ett argument, det var ironi. Vilket är nåt som du om nån borde förstått.
Fredrik N: Om du tänker på "tråd-inlägget" så var det inte ett argument, det var ironi. Vilket är nåt som du om nån borde förstått.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 15:19Petra,
Du har flera gånger påtalat att andra modererade forum är modernare än FB.
Men ok, vi kan föra ditt argument till skämtlådan och då återstår...
Petra,
Du har flera gånger påtalat att andra modererade forum är modernare än FB.
Men ok, vi kan föra ditt argument till skämtlådan och då återstår...
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 15:22Fredrik N. Trodde du syftade på tråd-inlägget från mig, svårt att veta vad andra syftar till här på fb..
Återstår en hel del redan skrivet både av mig och av andra, men har du missat det i myllret?
Hörs om en vecka eller så.
Fredrik N. Trodde du syftade på tråd-inlägget från mig, svårt att veta vad andra syftar till här på fb..
Återstår en hel del redan skrivet både av mig och av andra, men har du missat det i myllret?
Hörs om en vecka eller så.
Quote from Funbeat user on 17 November 2009, 20:57Gav de (o)seriösa upp nu? http://i21.tinypic.com/2mza8b8.gif
Gav de (o)seriösa upp nu? http://i21.tinypic.com/2mza8b8.gif