Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

>Alla fungerande forum har nån form av moderering.

Varför tror så många att Olle inte har nån form av moderatorfunktion?
Handlar det mest om att just det som vissa tycker ska modereras inte blir modererat?

jag trodde det var självklart för alla att moderering innebär att ägaren av forumet eller nån han/hon utser sköter modereringen.

Det är ju knappast så att vi som användare skall ha rätt att moderera bort sådant vi ogillar.

Så jag förstår helt enkelt int

Vad bra! Då är alla glada och får vad de vill vid status quo. Nåt som Andreas konstaterade redan i inlägg tre i denna tråd. Andreas får sitt andra plus av mig i denna tråd.

Att bara trycka på knappar är ingen bra lösning eftersom vissa har svårt med impulskontrollen och kanske trycker i affekt.
Då är det bättre att de prövar att klarlägga problemet i skrift och har samtidigt tid, för att fundera på sina egna inlägg innan de

Rädd om ditt eget skinn eller?

Annars är du lite motsägelsefull.

På vilket sätt skulle det vara?

Andreas A: Ja för den ena kålsuparen håller på sin rätt att få fortsätta uppträda som kålsupare? Eller?

Charlotta: KBT. Sysslar nån med att förlöjliga nån upprepat så blir den utsatte ganska upprörd, eller hur? Nästan som om att det förespråkades mobbing

Petra, har Du sett nån form av det Du kallar mobbing, här på forumet?

Det stadigt ökande av antalet medlemmar torde ju tyda på att det är ett användar-och medlemsvänligt ställe att vara på?

Håller Du inte med, eftersom Du själv huserar här?

Förmodligen för att de hellre läser och lär än debatterar I-landsproblem.

Att diskutera med anonyma är kanske inte så meningsfullt för de som avstår.