Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Den där blir dagens muntration på Funbeat! 😀

Har svårt att bestämma mig för vilken kateri jag tillhör. Vet med mig att jag inte tycker det är ok att göra sig lustig på nån annans bekostnad och att ett inlägg på nåt sätt borde ha med frågan som diskuteras att göra.

Vi som inte uppskattar den typen

Rolf: En mer nyanserad och korrekt formulering är givetvis. "Spännande att det är flera av modereringsivrarna som verkar vara just de som inte kan hålla sig på rätt sida om hyfs och anständighet själva." och därmed slipper du känna dig indragen i den gene

Jag tar inte anstöt. Menar bara att det är farligt att generalisera.
Visst kan nån tycka att jag både varit ohyfsad och oanständig. I så fall ber jag om ursäkt.

Jag håller med David som skriver i en annan tråd om moderering att varje användare borde end

Charlotta, med all respekt i övrigt, så skulle jag nog vilja påstå att "ett fåtal undantag" är ett resultat av en smula selektiv perception som jag fick lära mig att det hette i gymnasiet nån gång för hundra år sedan eller så. Och jag är ändå inte för mod

Istället för att upprepa mig så instämmer jag i Fredrik J-Ns inlägg ovan.

Men med en viktig skillnad. Det är bara den ena av kålsuparna som vill anmäla den andra.

Andreas

Ja för den ena kålsuparen håller på sin rätt att få fortsätta uppträda som kålsupare? Eller?

Jag förstår inte varför en anmälan är så farlig. Nån kommer ju att kontrollera om anmälan är befogad eller inte. Om den inte är befogad händer ju inget.

Jag vet inte om nån har sagt att en anmälan är farlig. Jag tycker bara att det är intressant att se att personer som argumenterar för moderering av forumet gör det på ett sätt som troligtvis skulle få deras inlägg och i vissa fall deras profiler att bli b

Charlotta
men nån form av moderering måste väl även du acceptera? För inte vill du väl att precis vad som helst skall få stå kvar?

Jag är helt övertygad om att Olle skulle plocka bort inlägg som innehåller hets mot folkgrupp tex. Kanske skulle även använ