Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Som jag har uppfattat det:

- Fb har diskussioner som består av en tråd. Dvs på Fb är tråd = diskussion och därmed är det helt OK att använda både tråd eller diskussion om samma sak här på Fb.

- Andra forum har diskussioner som kan dela upp sig i olika t

Är det så på Lunarstorm?

Nu verkar Petra glida iväg från det modererade till strukturen. Det är nog vettigt.
För när man inte har andra argument än att det är modernt med modererade forum så har man nog svårt att övertyga sina mogna och upplysta medforumister. Inte längre nåt om

Petra, det jag försöker säga är att jag inte sett ett forum med _mindre_ behov av moderering än detta!

Trådat eller platt forum är en helt annan sak än om det är modererat eller ej och nog kallas det tråd i dagligt tal oavsett om forat har trådad visning

Fredrik N: Jag glider inte, jag har bara vett att förstå att varför onödigt långa missförstånd/trams blir till(och som en moderator skulle kunna moderera) hänger ihop med strukturen.

Jag har uppmärksammat ditt rikslarm. Men jag tror vi får göra en kopia/

Petra,
Om du har vett att förstå att missförstånd/trams på Funbeat uppstår pga av forumets struktur så har du säkert tydliga och konkreta exempel på detta? Om nu inte vettet egentligen är magkänsla och gissningar vill säga....

Rikslarmet är det inlägg ja

Svar till TS: Nej, men jag har nog ibland önskat mig en "Anmäl inlägg"-knapp med tillhörande fritextruta där en motiveringen till anmälan ska anges.

Anmälan borde sedan gå till Olle eller av denne en utsedd opartiskt grupp som kan ta bort inlägg, varna o

Krister L: (t+) mkt d sed.

FB

BILD:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2f/Flag_of_the_United_Nations.svg/300px-Flag_of_the_United_Nations.svg.png

"Med rätt att diskutera"

Så att ingen har missat det: Petra är numera EMOT moderering på funbeat!