Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Till skillnad från användarna på andra forum då eller?

/F

Sylvia: Ja det förekommer formen att "göra sig roliga på andras bekostnad", utan att ha minsta förståelse för andras reaktioner. Inte bara i denna diskussion. Vissa verkar snarare tycka om ledsna/arga reaktioner som att det är ännu roligare att fortsätta

Fredrik och Petra - Nej för att den ena kålsuparen inte tål att den andra kålsuparen finns. Vilket är ett väldigt märkligt beteende.

Om vi ska ta det där med anonyma så kan du sluta gnöla över det sen. Visst jag kan ladda upp en bild och jag kan skriva en press och jag kommer fortfarande vara anonym. Har man inte klykat det så har man nog inte ens grunderna i datasäkerhet.

Det finns i

Andreas A: Kognitivt beteende.

Mycket varm luft nu...

Petra, du kanske kan styrka dina påståenden om mobbing? Rimligtvis borde det vara enkelt att peka på stor problem om de existerar. Ge exempel, sätt i relation, konkretisera, analysera alternativen osv.
Fast du verkar ha svårt för

Fredrik N:

Som sagt: " Det har ju framkommit från flera håll i inlägg här från de som tycker att detta illvilliga finns."

Petra, jag ska inte be Dig leta igenom hela arkivet. No worries! 🙂

Däremot är jag frågande till att Du ändå kan generalisera det så? Visst förekommer hårda ordväxlingar i diskussioner eller trådar eller vad Du nu väljer att kalla dem. Och precis som IR

I min värld så är "lite" mobbning ett stort problem. Det finns liksom inte att att lite mobbning är okej. Saxat från denna tråd:

"Stefan låt pappa skriva istället.."

Nu vet jag inte om mottagaren uppfattar det som mobbning, men det saknas ju inte potens

Petra, Anser du det positivt för din trovärdighet att ditt belägg är "men andra säger ju...."?
Det finns ju de som anser påståendet om mobbningens utbreddhet vara nonsens som vi kan säga att i tävlingen om vad andra säger är det oavgjort.
Hur styrker du