Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 21:45Och vi som saknar humor får skriva pm till varandra. Attans, nu har jag tappat en bokstav. Istället för trådskapare har jag sällat mig till gruppen trådkapare. "Det finns männskor som är dumma. Det finns mänskor som är snälla. Varje gång vi konstaterar de
Och vi som saknar humor får skriva pm till varandra. Attans, nu har jag tappat en bokstav. Istället för trådskapare har jag sällat mig till gruppen trådkapare. "Det finns männskor som är dumma. Det finns mänskor som är snälla. Varje gång vi konstaterar de
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 21:46Sylvia: jag mindes fel, kom på mig själv såpass fort innan du hann svara.
Bettan: (t+)
Sylvia: jag mindes fel, kom på mig själv såpass fort innan du hann svara.
Bettan: (t+)
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 21:48Jag omvärderar som vanligt gärna min ståndpunkt men vill då höra bra argument för moderering/systemstöd, som det är nu argumenterar den falangen uselt. Och det har blivit för rörigt för min simpla hjärna.
- Ge mig anledningarna.
- Ge mig ett antal konkre
Jag omvärderar som vanligt gärna min ståndpunkt men vill då höra bra argument för moderering/systemstöd, som det är nu argumenterar den falangen uselt. Och det har blivit för rörigt för min simpla hjärna.
- Ge mig anledningarna.
- Ge mig ett antal konkre
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 21:51Nu har vi diskuterat, eller bråkat, tjafsat och argumenterat, om hurvida vi vill ha moderering i forumen på Funbeat eller inte. Jag tycker att diskussionen har nått en jäkligt låg nivå, och jag tycker att det är synd. Istället för att diskutera ämnet disk
Nu har vi diskuterat, eller bråkat, tjafsat och argumenterat, om hurvida vi vill ha moderering i forumen på Funbeat eller inte. Jag tycker att diskussionen har nått en jäkligt låg nivå, och jag tycker att det är synd. Istället för att diskutera ämnet disk
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 21:53Med risk för att få kommentarer om min brist på humor så är Bettans inlägg det första som fått mig att skratta. 🙂
Med risk för att få kommentarer om min brist på humor så är Bettans inlägg det första som fått mig att skratta. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 21:55För de som inte klarar ett öppet forum med dess fördelar och nackdelar så finns möjligheten till slutna grupper av rättrogna.
Det bästa av två världar.
För de som inte klarar ett öppet forum med dess fördelar och nackdelar så finns möjligheten till slutna grupper av rättrogna.
Det bästa av två världar.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 21:56Å nu tänkte jag logga ut och läsa en bok. Hoppas det är ok och ni inte saknar mig lika saftigt som när jag va o tränade 😀 Men jag "jobbar" nog imorn igen... 😀
Å nu tänkte jag logga ut och läsa en bok. Hoppas det är ok och ni inte saknar mig lika saftigt som när jag va o tränade 😀 Men jag "jobbar" nog imorn igen... 😀
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 21:59Välskrivet Malin.
För min del så behöver det nödvändigtvis inte finnas en moderator men jag tycker att det ibland kan behövas lite respekt för andra människor. Frårna ställs seriöst och förtjänar seriösa svar. Sedan så tycker jag också att man ibland sk
Välskrivet Malin.
För min del så behöver det nödvändigtvis inte finnas en moderator men jag tycker att det ibland kan behövas lite respekt för andra människor. Frårna ställs seriöst och förtjänar seriösa svar. Sedan så tycker jag också att man ibland sk
Quote from Elias Engqvist on 16 November 2009, 21:59Mitt förslag är att vi undviker att diskutera såna här modereringsfrår och håller oss till marathonlöpning, fettförbränning, vätternrundan och sånt som vi kan istället!
Mitt förslag är att vi undviker att diskutera såna här modereringsfrår och håller oss till marathonlöpning, fettförbränning, vätternrundan och sånt som vi kan istället!
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 22:00David, vore det inte enklare att de som vill ha kapade trådar startar egna sådana grupper? Då kan man liksom börja i de allmänna grupperna och avancera uppåt till de grupper som är lite svårare att följa pga att de inte följer ämnet. 😉
David, vore det inte enklare att de som vill ha kapade trådar startar egna sådana grupper? Då kan man liksom börja i de allmänna grupperna och avancera uppåt till de grupper som är lite svårare att följa pga att de inte följer ämnet. 😉