Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Intressant tråd tycker jag. Väldigt många som försvarar det fria ordet och mig veterligen så är det ingen som varit emot just det fria ordet. Men som jag och andra sagt tidigare så bör det fria ordet också ge sådana som mig rätten att säga att vi uppskatt

Jag tyckte det hörde hit - annars skulle jag inte ha sagt det. Det är ett märkligt inlägg:

"Andreas G och jag har mångårig erfarenhet..."
"...vi tycker funbeat är föråldrat..."
"...att vi inte tycker en diskussion får utvecklas..."
och
"...att vi inte t

Har du inte förstått att denna tråden handlar om småaktigheter.

Javisst Jenny. Självklart har du rätt till det! Det tycker f.ö. jag också!

Petra, ignorera gärna, men sitt inte och tro en massa som Du inte har en aning om.

Som Du gjorde ang mitt sätt att diskutera och svara på frår.

Trist!

Klart du får tycka Jenny, men säg det forum som inte har OT-inlägg?
Då skulle jag dessutom hålla mig därifrån för det skulle bli rätt trist i längden om man aldrig fick diskutera nåt annat än det TS frågade efter...

AT: det köper jag. Men det märks ju rätt tydligt när ett ämne naturligt glider iväg eller när det är nån eller några som med mening larvar sig. Jag tror helt ärligt att de flesta som är "emot" OT är emot just det här larvandet.

Jenny T: Precis det jag är ute efter. 🙂

Ja, nu kom jag på ett exempel.. det var just i singeltråden om flirt på gymmet, jag sa nåt i stil med att viktigast är att man är hel och ren och då kom ett svar i stil med att men tänk om man bara har en arm eller så, har man ingen chans då... Där har vi

Jenny; partners med humor göre sig icke besvär eller? 🙂