Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 10:51Rolf - Ja, antagligen handlar det om om man uppfattar folk som griniga eller inte.
Men jag förstår din point.
Rolf - Ja, antagligen handlar det om om man uppfattar folk som griniga eller inte.
Men jag förstår din point.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 10:55Fredrik:
Jo det har han.
Det beror på vem man frågar skriver Kalle.
Fredrik:
Jo det har han.
Det beror på vem man frågar skriver Kalle.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 10:58Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Internet = valfrihet. Det finns oftast nåt för alla. när det gäller platser med forum kring träning med fokus på uthållighetsidrotter finns det flera alternativ att välja på beroende på tycke och smak.
Funbea
Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Internet = valfrihet. Det finns oftast nåt för alla. när det gäller platser med forum kring träning med fokus på uthållighetsidrotter finns det flera alternativ att välja på beroende på tycke och smak.
Funbea
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 11:11Jag är varken sur eller grinig men jag instämmer i att många inlägg verkligen ballar ur helt och hållet och blir totalt irrelevanta för frågeställaren efter ett tag. Ibland kan det vara bra att ett ämne breddas men i många fall så känns det som att det li
Jag är varken sur eller grinig men jag instämmer i att många inlägg verkligen ballar ur helt och hållet och blir totalt irrelevanta för frågeställaren efter ett tag. Ibland kan det vara bra att ett ämne breddas men i många fall så känns det som att det li
Quote from j sollerman on 16 November 2009, 11:12Kul att Stefan har tolkningsföreträde här på Funbeat! Men i detta fallet borde nog Fredrik ha det. Han har förstått vad jag menade i början av tråden.
Kul att Stefan har tolkningsföreträde här på Funbeat! Men i detta fallet borde nog Fredrik ha det. Han har förstått vad jag menade i början av tråden.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 11:15Kalle:
Om du skriver "Det beror på vem man frågar"Så hur tolkar du detta?
Kalle:
Om du skriver "Det beror på vem man frågar"
Så hur tolkar du detta?
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 11:16Nu tror jag inte att det handlar om funbeat i sig utan om vissa kommentarer. Jag vet om två stycken som lämnat funbeat för att de känt sig hånade och jag vet en som inte törs skriva vad h*n vill av samma anledning. Ska det behöva vara så? Hörde på en för
Nu tror jag inte att det handlar om funbeat i sig utan om vissa kommentarer. Jag vet om två stycken som lämnat funbeat för att de känt sig hånade och jag vet en som inte törs skriva vad h*n vill av samma anledning. Ska det behöva vara så? Hörde på en för
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 11:18Jenny, vi är flockdjur så det är bara att kasta in en ny kommentar som är On Topic så ska du se att det löser sig.
Jenny, vi är flockdjur så det är bara att kasta in en ny kommentar som är On Topic så ska du se att det löser sig.
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 11:26Funbeat är ett snällt, harmlöst och väl fungerande själmodererat forum. Hur många andra forum hittar ni som har den väldigt vänliga och hjälpsamma tonen med så många användare? Det enda riktigt tråkiga som finns här är det återkommande ylandet om moderato
Funbeat är ett snällt, harmlöst och väl fungerande själmodererat forum. Hur många andra forum hittar ni som har den väldigt vänliga och hjälpsamma tonen med så många användare? Det enda riktigt tråkiga som finns här är det återkommande ylandet om moderato
Quote from Funbeat user on 16 November 2009, 11:28och jag känner några som har blivit ganska hårt uppvaktade med förslag på funbeat.
Frågan är varför vissa spån här tror att alla vill ha sex med dom? Så är det inte i verkliga livet eller på en arbetsplats.
och jag känner några som har blivit ganska hårt uppvaktade med förslag på funbeat.
Frågan är varför vissa spån här tror att alla vill ha sex med dom? Så är det inte i verkliga livet eller på en arbetsplats.