Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 19:56Starkt med uppåt 20 timmar... hur ofta hinner du så mycket?
Starkt med uppåt 20 timmar... hur ofta hinner du så mycket?
Quote from Rasmus Olsson on 18 June 2009, 20:01Till å från jobbet är ca 5 timmar/vecka. Plus minst fem timmar lvg.
Till å från jobbet är ca 5 timmar/vecka. Plus minst fem timmar lvg.
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 20:05Det blev bara 10 h ju.
Det blev bara 10 h ju.
Quote from Rasmus Olsson on 18 June 2009, 20:17Jag skrev 10 TILL 20. Och med MINST 5 timmar landsväg blir det 10. Räkna ut resten själv.
Jag skrev 10 TILL 20. Och med MINST 5 timmar landsväg blir det 10. Räkna ut resten själv.
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 20:19Vi andra klarade det :D. Även vi som blev underkända i matte på högstadiet.
Vi andra klarade det :D. Även vi som blev underkända i matte på högstadiet.
Quote from ellen olsson on 18 June 2009, 20:20Å andra sidan så var det inte vad Magnus frågade om...
Å andra sidan så var det inte vad Magnus frågade om...
Quote from Rasmus Olsson on 18 June 2009, 20:46Var det en fråga? Då missade jag det för frågor så kännetecknande tecknet ? Ber om ursäkt för mitt förbiseende.
Var det en fråga? Då missade jag det för frågor så kännetecknande tecknet ? Ber om ursäkt för mitt förbiseende.
Quote from ellen olsson on 18 June 2009, 20:53Jag ser frågetecknet. Kolla på rätt inlägg...
Jag ser frågetecknet. Kolla på rätt inlägg...
Quote from Funbeat user on 18 June 2009, 21:01Gud vilken märklig ton BRUSE... Jag frågade i all vänlighet hur ofta du hann cykla 20 timmar... Svenska är ett annat ämne man kan bli underkänd i på högstadiet...
Gud vilken märklig ton BRUSE... Jag frågade i all vänlighet hur ofta du hann cykla 20 timmar... Svenska är ett annat ämne man kan bli underkänd i på högstadiet...
Quote from Rasmus Olsson on 18 June 2009, 21:13Jag läste ju fel inlägg! jag är tondöv så det blir som det blir jag spelar.
Men ok: en timme om dagen fem dagar i veckan pendlar jag. Hur jag hinner? Ja, alternativet är att åka tunnelbana på 90 minuter per dag istället. Jag tjänar 30 min/dag på att cykl
Jag läste ju fel inlägg! jag är tondöv så det blir som det blir jag spelar.
Men ok: en timme om dagen fem dagar i veckan pendlar jag. Hur jag hinner? Ja, alternativet är att åka tunnelbana på 90 minuter per dag istället. Jag tjänar 30 min/dag på att cykl