Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelAntal cykeltimmar i veckan?
You need to log in to create posts and topics.

En bra vecka blir det 3-4 turer till o från jobbet. Ca 4 mil o 80 minuter per dag. Utöver det nåt längre pass på helgen, samt eventuellt 60-90 minuter MTB nån kväll i veckan. Lite fotboll på det när det är ojämna antal spelare.

Som sagt: jag hintade om att jag tyckte det var starkt att du cyklade uppåt 20 timmar i veckan (= ett slags beröm). Eftersom jag var lätt imponerad frågade jag hur ofta du hann med detta. Ett tyskt diagram? Javisst, gör gärna ett sådant - men jag är inte

Magnus, var aldrig min mening att vara otrevlig. Jag försöker svara på dina frågor så gott det går. Lite svårt när du är otydlig.

Ber om ursäkt att jag försökte skoja till det lite. Ska sluta med det och vara svår och inåtvänd istället.

Hur ofta det bl

Om man loggar sin cykling på site:en kan man ju få fram olika diagram. Vet inte om de är tyska, men nära nog? 😉

I try to cycle as little as possible ... and most weeks I succeed

Bruse skrev: "Dygnet har 24 timmar, varav jag arbetar 8 och sover 8. Kvar är 8 timmar om dan. Gånger sju dagar per vecka. Det blir 35 timmar per vecka."

När jag gick i skolan blev det 56. ( 8timmar x 7dagar) 😉
hoppas inte du tar illa upp Bruse

Lite småkinkigt i den tråden tycker jag. Plocka lite blommor, ta en snaps och fira midsommar! 🙂 Sen bryr ni er varken om vem som kan läsa eller räkna.

det brukar bli 10-15 timmar fördelar på 3-5 pass beroende på tillgång till tid

christer: ingen fara, blev nog sent igår, eller nåt
men wow! 56 timmar till cykling per vecka. vad glad jag blev nu!

Gött Bruse (t+)