Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatAntal steg
You need to log in to create posts and topics.

12

Det skrev jag inte, jag vill kunna mata in siffran separat från sträcka eller som alternativ till sträcka. Sedan vore det kul om Funbeat räknar ut bpm eller snittsteglängd om det går.

En del jobbar ju också på det där med 10 000 steg per dag som ett spec

Stina: Då får Du vara med i mitt lag nästa gång vi ska köra den här aktiviteten på jobbet!

Märkte Ni att jag skrev Piggelin där uppe !?? *pekar*

Å det var omedvetet.

A-Ha Lingling, då fattar jag. Men problemet kvarstår ju ändå med otillförlitliga stegräknare, terräng, hastighet osv. Om man nu inte räknar tyst i huvudet för sig själv..."1, 2,

Jo men jag har oftare en stegräknare än jag vet vilken distans jag går, och siffran på antalet steg från räknaren är iaf en felkälla mindre - jag behöver inte ta med min gissning om hur långa steg jag tar.

Till Anna A!

Såg att du hade problem med kommatecken både här och på Piggelin. Jag vet vad du gör för fel: Du ska skriva ett kommatecken "," och inte punkt ".", då fungerar det!

Lycka till!

Tack, men jag skriver kommatecken. Men jag får uppenbarligen testa igen för ni tycks ju kunna fixa det?

Tycker också att man skulle kunna lägga in antal steg, oavsett hur bra eller dålig stegräknaren är så är det ett mått och man använder ju (antagligen) samma räknare varje gång, då räknar den lika rätt eller fel varje gång.

12