Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatAnti-trollmekanismer
You need to log in to create posts and topics.

Jonas har i denna tråden pådyvlat mig epitetet "troll" och uppmanar att låsa in mig och slänga nyckeln. Därmed har han lagt normen för vad ett troll är.

😀

Jag låter mig gärna bli inlåst med vissa andra här nämnda. Det låter bara trevligt!

Jag har varit med ganska länge här på funbeat. Ibland dyker "dessa" trådar upp. Denna gången blev jag förvånad eftersom jag tycker att stämningen är god just nu. Vid andra tillfällen har förstått precis, för då har jag läst de trådar där det har hänt.

De

Det existerar ett flertal historiska och samtida exempel på hur personer med egenskapen P har arbetat för att avgränsa och utesluta personer med egenskapen P ur olika sammanhang eller samfund där de förstnämnda personerna ingår.

Ja, precis. Och det existerar också historiska och samtida exempel på att personer som upplever sig verbalt, fysiskt eller på annat sätt påhoppade av personer med egenskapen P får till svar "jag skojade ju bara, jag menade inget illa".

Personerna med eg

Henrik: det följer logiskt att alla grupper av personer jag nämner i mitt inlägg är samma grupp av personer.

Jag stör mig på alla som gnäller och skriver saker som;

"meeen åååh, sluta trolla i MIN tråd. Starta en egen tråd om du inte tänker skriva precis de svaren som jag vill höra!1!! Jag känner mig jättekränkt och ledsen i ögat nu faktiskt"

Kan vi inte ha e

Ett tag fanns det ett blockera skript (som en användare hade gjort och tillhanda höll), sen tyckte jag i alla fall att stämingen blev bättre

Men det finns säkert en del som inte alls tycker som jag 🙂