Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatAnti-trollmekanismer
You need to log in to create posts and topics.

Instämmer med Mikael S 🙂

Såg häromleden den där norska filmen om troll uppe i norr....skitahäftig!!?

Plöj igenom 24 avsnitt Trolltider istället! 🙂

Helt rätt Kjell, "Trolljegeren" är den bästa norska film jag sett på jag vet inte hur länge. Om inte annat så är naturen så vacker att jag får magont, bergtagen som jag är.

Jag ska till tandläkaren med lilla S imorrn och se om han har några tandtroll. 🙂

+1 på Mikael S

Problemet, som någon tog upp, att folk ställer samma fråga som redan ställts och besvarats tidigare ser jag som en symptom på att det är svårt att sortera ut det relevanta. För trots att man hittar en tråd som har en ärenderad som stämmer

Jag upplever det som att när det finns frågor med klara svar kommer svaret tidigt i tråden och är lätt att hitta för TS. Väldigt många frågor är dock av karaktären att det finns inte ETT svar.

Hur ska jag träna?
Hur ska jag gå ner i vikt?
Vilka intervall

Vänta bara tills Ask får syn på nedanstående, då blir nog denna diskussion snart redundant och vi får ordning på torpet i trådarna på FB!

Det är ju faktiskt flera dagar sedan DLD klubbades igenom, hon börjar nog få abstinensbesvär efter några nya inskrän

Vissa saker får man bara stå ut med, tex det tvångsmässiga ordvitsandet som vissa alltid måste få in i alla tråder (se exempel ovan)

vad vore världen utan humor?
Glad Påsk på er alla!