Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 20:04Instämmer med Mikael S 🙂
Instämmer med Mikael S 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 20:33Såg häromleden den där norska filmen om troll uppe i norr....skitahäftig!!?
Såg häromleden den där norska filmen om troll uppe i norr....skitahäftig!!?
Quote from ellen olsson on 3 April 2012, 22:05Plöj igenom 24 avsnitt Trolltider istället! 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=6g054ebs6oA
Plöj igenom 24 avsnitt Trolltider istället! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 22:30Helt rätt Kjell, "Trolljegeren" är den bästa norska film jag sett på jag vet inte hur länge. Om inte annat så är naturen så vacker att jag får magont, bergtagen som jag är.
Helt rätt Kjell, "Trolljegeren" är den bästa norska film jag sett på jag vet inte hur länge. Om inte annat så är naturen så vacker att jag får magont, bergtagen som jag är.
Quote from Catharina Brattlin on 3 April 2012, 22:34Jag ska till tandläkaren med lilla S imorrn och se om han har några tandtroll. 🙂
Jag ska till tandläkaren med lilla S imorrn och se om han har några tandtroll. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2012, 09:52+1 på Mikael S
Problemet, som någon tog upp, att folk ställer samma fråga som redan ställts och besvarats tidigare ser jag som en symptom på att det är svårt att sortera ut det relevanta. För trots att man hittar en tråd som har en ärenderad som stämmer
+1 på Mikael S
Problemet, som någon tog upp, att folk ställer samma fråga som redan ställts och besvarats tidigare ser jag som en symptom på att det är svårt att sortera ut det relevanta. För trots att man hittar en tråd som har en ärenderad som stämmer
Quote from Jonny Persson on 4 April 2012, 10:04Jag upplever det som att när det finns frågor med klara svar kommer svaret tidigt i tråden och är lätt att hitta för TS. Väldigt många frågor är dock av karaktären att det finns inte ETT svar.
Hur ska jag träna?
Hur ska jag gå ner i vikt?
Vilka intervall
Jag upplever det som att när det finns frågor med klara svar kommer svaret tidigt i tråden och är lätt att hitta för TS. Väldigt många frågor är dock av karaktären att det finns inte ETT svar.
Hur ska jag träna?
Hur ska jag gå ner i vikt?
Vilka intervall
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 11:30Vänta bara tills Ask får syn på nedanstående, då blir nog denna diskussion snart redundant och vi får ordning på torpet i trådarna på FB!
Det är ju faktiskt flera dagar sedan DLD klubbades igenom, hon börjar nog få abstinensbesvär efter några nya inskrän
Vänta bara tills Ask får syn på nedanstående, då blir nog denna diskussion snart redundant och vi får ordning på torpet i trådarna på FB!
Det är ju faktiskt flera dagar sedan DLD klubbades igenom, hon börjar nog få abstinensbesvär efter några nya inskrän
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 13:20Vissa saker får man bara stå ut med, tex det tvångsmässiga ordvitsandet som vissa alltid måste få in i alla tråder (se exempel ovan)
Vissa saker får man bara stå ut med, tex det tvångsmässiga ordvitsandet som vissa alltid måste få in i alla tråder (se exempel ovan)
Quote from Funbeat user on 5 April 2012, 13:51vad vore världen utan humor?
Glad Påsk på er alla!
vad vore världen utan humor?
Glad Påsk på er alla!