Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 21:03Ta och byt luvan mot ett par fjädrar Kjell - det bli nog fint 🙂
Flamsar jag inte? Då får jag bättra mig!!! 😀
Ta och byt luvan mot ett par fjädrar Kjell - det bli nog fint 🙂
Flamsar jag inte? Då får jag bättra mig!!! 😀
Quote from Funbeat user on 1 April 2012, 21:47Trollbeat gillar sina troll...
/F
Trollbeat gillar sina troll...
/F
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 18:05Forumtrådar är färskvara, det har det alltid varit. Om man bara skulle tillåta en tråd per ämne är det väl lika bra att skriva en FAQ istället?
Startas en ny tråd får man svar. Ibland är svaret (mer eller mindre spydigt) att frågan är ställd sedan tidiga
Forumtrådar är färskvara, det har det alltid varit. Om man bara skulle tillåta en tråd per ämne är det väl lika bra att skriva en FAQ istället?
Startas en ny tråd får man svar. Ibland är svaret (mer eller mindre spydigt) att frågan är ställd sedan tidiga
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 18:09Vad betyder "broscience "? Det är väl inte ens svenska?
Vad betyder "broscience "? Det är väl inte ens svenska?
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 19:01Att låta trådskaparen sköta sin egen tråd är inte ett bra förslag - sådant bör inte skötas av andra än administratörer eller moderatorer.
Att låta trådskaparen sköta sin egen tråd är inte ett bra förslag - sådant bör inte skötas av andra än administratörer eller moderatorer.
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 19:30Mycket observant, det är engelska: http://rationalwiki.org/wiki/Broscience
Mycket observant, det är engelska: http://rationalwiki.org/wiki/Broscience
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 19:33Ja, det kändes lite malplacerat på en svensk sida.
Ja, det kändes lite malplacerat på en svensk sida.
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 19:38Kan rekommendera studier i engelska annars, det är användbart i många sammanhang.
Kan rekommendera studier i engelska annars, det är användbart i många sammanhang.
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 19:44Du menar att vi ska väva in lämpliga ord ifrån andra språk i inläggen? Ja, det verkar begripligt.
Du menar att vi ska väva in lämpliga ord ifrån andra språk i inläggen? Ja, det verkar begripligt.
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 20:01+1 på ignorefunktion 😉
Det är nog ingen slump att det är en standardfunktion i de flesta forumprogramvaror. Vet dock från tidigare trådar att det av någon anledning upplevs som oerhört kränkande här.
Plus/minusfuntion á la Digg m fl blir mer svårläst,
+1 på ignorefunktion 😉
Det är nog ingen slump att det är en standardfunktion i de flesta forumprogramvaror. Vet dock från tidigare trådar att det av någon anledning upplevs som oerhört kränkande här.
Plus/minusfuntion á la Digg m fl blir mer svårläst,