Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 14:31Jag har också lite svårt att få det till annat än 1000m 😉
Vet inte hur ovan nämnda app löser "problemet", men vill bara nämna att min Garmin löser det utmärkt! 🙂 Har hela programmet inlagt i klockan..
Kör hårt...Supertusingar är fina grejjer!! 🙂
Jag har också lite svårt att få det till annat än 1000m 😉
Vet inte hur ovan nämnda app löser "problemet", men vill bara nämna att min Garmin löser det utmärkt! 🙂 Har hela programmet inlagt i klockan..
Kör hårt...Supertusingar är fina grejjer!! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 16:07Enligt ett antal trådar här så stämmar sällan Garmins längd på diverse lopp och sträckor.
Det blir inte så långt som man gärna vill tro.
Enligt ett antal trådar här så stämmar sällan Garmins längd på diverse lopp och sträckor.
Det blir inte så långt som man gärna vill tro.
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 16:47Min garmin diffar på ca +/-5m på 400m (bana), vilket verkar vara ganska likt andra GPS mottagare....sen spelar det ju inte nån roll om resp intervall blir lite längre eller kortare....:-)
Min garmin diffar på ca +/-5m på 400m (bana), vilket verkar vara ganska likt andra GPS mottagare....sen spelar det ju inte nån roll om resp intervall blir lite längre eller kortare....:-)
Quote from Funbeat user on 30 March 2012, 18:05Min Garmin diffade på 50 meter på 800 m på bana... Man får väl räkna med en högre felprocent på bana än när det är rakare... Nu var banan 320 meter eller något sånt så det blev 2,5 varv och många kurvor...
Min Garmin diffade på 50 meter på 800 m på bana... Man får väl räkna med en högre felprocent på bana än när det är rakare... Nu var banan 320 meter eller något sånt så det blev 2,5 varv och många kurvor...
Quote from Funbeat user on 31 March 2012, 09:30Ah, då förstår jag vad du menar, David. Det var jag som var lite trög. Det ska aldrig hända igen. 😉
Ah, då förstår jag vad du menar, David. Det var jag som var lite trög. Det ska aldrig hända igen. 😉
Quote from Funbeat user on 3 April 2012, 14:44Endomondo pro (betalversionen) har en ny funktion med intervaller, både tidsintervaller och sådana med sträckor. Värt att kolla. Jag använder android-telefon. Supernöjd!
Endomondo pro (betalversionen) har en ny funktion med intervaller, både tidsintervaller och sådana med sträckor. Värt att kolla. Jag använder android-telefon. Supernöjd!
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 15:17Runmeter funkar, tack Olof!
Har en Garmin 305, den kan inte hantera en intervallserie där intervallerna har olika längd.
Runmeter funkar, tack Olof!
Har en Garmin 305, den kan inte hantera en intervallserie där intervallerna har olika längd.