Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 20:01Råkade också ut för en hundägare som tillsammans med sin hund spände upp en fiskelina över cykel-gångbanan. Hann precis stanna. Hundägaren sa inte ett pip (#)
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=67760
Råkade också ut för en hundägare som tillsammans med sin hund spände upp en fiskelina över cykel-gångbanan. Hann precis stanna. Hundägaren sa inte ett pip (#)
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=67760
Quote from Rasmus Olsson on 7 October 2010, 20:27Nån som känner en intelligent hundägare?
Nån som känner en intelligent hundägare?
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 20:28Ja, flera.
Ja, flera.
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 22:29Jag har hund och cyklar, så när vi går på cykelväg ser jag alltid till att ha bra koll. Mer än jag kan säga om vissa
Jag har hund och cyklar, så när vi går på cykelväg ser jag alltid till att ha bra koll. Mer än jag kan säga om vissa
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 22:36känner många trevliga hundägare,finns ingen som helst anledning o hoppa på dom som grupp.Problemet är cykelbanorna och hur dom är byggda och hur man har dragit dom.
känner många trevliga hundägare,finns ingen som helst anledning o hoppa på dom som grupp.Problemet är cykelbanorna och hur dom är byggda och hur man har dragit dom.
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 07:33Cykelbanor/vägar är nästan oundvikliga när man rastar hunden. Problemet är att _en_del_ inte inser att även en kopplad hund kräver passning & kontroll.
Cykelbanor/vägar är nästan oundvikliga när man rastar hunden. Problemet är att _en_del_ inte inser att även en kopplad hund kräver passning & kontroll.
Quote from Camilla Höög on 8 October 2010, 07:39Ett väldigt enkelt knep som inte alla hundägare har förstått (och vissa har nog inte ens lärt sina hundar det):
På väg (och andra platser med fordon) ska hundar gå på vänster sida av hundföraren för att hålla sig så långt bort från fordon som möjligt. Hun
Ett väldigt enkelt knep som inte alla hundägare har förstått (och vissa har nog inte ens lärt sina hundar det):
På väg (och andra platser med fordon) ska hundar gå på vänster sida av hundföraren för att hålla sig så långt bort från fordon som möjligt. Hun
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 07:40Det brukade läras ut på brukshundsklubben, man tränade på att gå i figurer och möten med andra hundar osv med hunden på vänster sida hela tiden.
Det brukade läras ut på brukshundsklubben, man tränade på att gå i figurer och möten med andra hundar osv med hunden på vänster sida hela tiden.
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 09:54Flexikoppel är en styggelse för de som inte har pli.
Flexikoppel är en styggelse för de som inte har pli.
Quote from Funbeat user on 8 October 2010, 09:55Imorse på väg till jobbet var det tre bilar som tyckte att det var helt ok att köra om en parkerad lastbil på högersidan genom att utnyttja cykelfältet på Adelsgatan i Malmö. Problemet var ju bara att jag kom cyklande där. (#)
Imorse på väg till jobbet var det tre bilar som tyckte att det var helt ok att köra om en parkerad lastbil på högersidan genom att utnyttja cykelfältet på Adelsgatan i Malmö. Problemet var ju bara att jag kom cyklande där. (#)